הרב פינטו לקה בליבו ועובר צינתור בבית החולים איכילוב

לאחר שבית המשפט חייב את הרב יאשיהו פינטו להגיע לתחילת משפטו, הרב מאשדוד חש בליבו במהלך הטיסה הארוכה ויעבור צינתור בבית החולים איכילוב

הבעיות הרפואיות המורכבות של הרב יאשיהו פינטו, נמשכות ולא מרפות מהרב המוערך. הרב פינטו עלה לעל מטוס מארצות הגרית לישראל אתמול בלילה, כשהוא על כיסא גלגלים ורופא צמוד מלווה אותו. במהלך כל הטיסה חש הרב ברע, ומיד עם הגיעו לנתב"ג הוא הובהל לבית החולים איכלוב בתל אביב. הרב פינטו לקה בליבו, ובשעות הקרובות הוא צפוי לעבור צינתור באיכלוב. לאחרונה הרב פינטו עבר מספר ניתוחים סבוכים בראשו, לאחר שמחלה קשה תקפה את גופו.

כזכור, מחר (שלישי), צפוי הרב פינטו להגיע לבית המשפט, שם יוקרא כתב האישום בעניין פרשת השוחד, והרב צפוי להודות במסגרת עסקת טיעון עם הפרקליטות. הרב פינטו נאלץ להגיע ישראל, למרות מצבו הרפואי כאמור, וזאת בשל קביעת בית  המשפט בימים האחרונים, שסירב לבקשת פרקליטיו לדחות את הדיון, וקיבל את עמדת הפרקליטות, שמומחה מטעמה טען כי אין כל בעיה שהרב יגיע לישראל.

בקרב תלמידי הרב זועמים על הפרקליטות שהתעקשה להביא את הרב לדיון: "האדמו"ר נלחם על החיים שלו, הרב סובל ממחלת הסרטן, זו מציאות. למה להתעקש לקיים את הדיון ולא לדחות בכמה שבועות, איפה הלב היהודי?, הנה התוצאה, הרב הגיע ומייד אושפז לצינתור אחרי שסבל כל הטיסה, מה יצא להם מזה? פשוט אין להם חמלה", אומרים התלמידים בכאב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך