מנהיג חמאס: "אם ישראל תעשה שטויות נכתוש אותה"

מנהיג חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר, הזהיר כי "אם ישראל תפתח במלחמה נכתוש אותה". על פי גורמים בצה"ל חמאס נערך לפגיעה במרחב האזרחי. החודש נפגשה משלחת חמאס עם שר החוץ האראני זריף, לאחר תקופה של ריחוק.

האם גזרת הדרום שוב בפני התחממות? מנהיג חמאס ברצועת עזה, יחיא סינוואר, הזהיר את ישראל כי, "אם ישראל תפתח במלחמה – נכתוש אותה", כך דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים.

סינוואר אמר את הדברים ככל הנראה כתגובה לדברי מפקד פיקוד הדרום, אלוף אייל זמיר, שאמר בשבוע שעבר כי: "חמאס נערך לפגיעה במרחב האזרחי. זהו המאמץ העיקרי שלו, מתוך הבנה שזה יפגע בלגיטימציה של פעולות ישראליות בקרב האוכלוסייה, אך עושה הכול כדי למנוע הסלמה וממשיך לעסוק בבניין הכוח למערכה הבאה".

סינוואר אף הזהיר את "הכיבוש הישראלי מלעשות שטויות נגד הרצועה". סינוואר הדגיש כי "להתנגדות יש יכולת להגיב לכך". בהמשך דבריו אמר מנהיג חמאס בעזה  כי ארגונו "לא יאפשר הפרדה בין הרצועה לבין הגדה".

 משלחת חמאס נפגשה החודש עם שר החוץ של איראן, מוחמד זריף בטהרן, שהדגיש את חשיבות העניין הפלסטינאי במדיניות החוץ של אירן וכן את "חשיבות הקשרים עם הפלגים הפלסטיניים", איראן וחמאס שהתקרבו לאחרונה הצהירו באותה בפגישה על פתיחת דף חדש בקשריהם. שר החוץ האיראני זריף אמר:  "למען עימות עם אויב משותף ולמען ניצחון פלסטין ומסגד אל-אקצא וההתנגדות".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך