שני פרידמן הצטרפה רשמית למכבי בן אשדוד

כפי שפורסם "במגזין אשדוד", מכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדרסל נשים, צירפה באופן רשמי את שני פרידמן, 23, 1.70 מ'. שני הגארדית, שיחקה בעונה שעברה בהפועל גלבוע מעיינות. פרידמן: "אני מצטרפת לקבוצה גדולה עם שאיפות, מטרות, ומסורת של תארים".
שני פרידמן הצטרפה רשמית למכבי בן אשדוד

קבוצת הכדורסל נשים, אלופת המדינה, מכבי בן אשדוד, התחזקה באופן רשמי בעוד שחקנית. כפי שפורסם "במגזין אשדוד", שני פרידמן, 23, 1.70 מ', הגארדית של גלבוע מעיינות בעונה שעברה, חתמה בקבוצה.

בדף הפייסבוק של הקבוצה נכתב על פרידמן: "ערב טוב אשדודים יקרים! ממשיכים עם הבשורות המעולות! שמחים לבשר לכם על החתמה נוספת לקבוצתינו… שני פרידמן(23, 1.70) גארדית הפועל גלבוע מעיינות בעונה החולפת. שני החלה את דרכה המקצועית במחלקת הנוער של אסא ירושלים, ולאחר מכן גם בקבוצה הבוגרת ששיחקה בליגה הלאומית. שני שיחקה גם בליגת העל, תחילה בהפועל ראשלצ במשך שנתיים, ולאחר מכן עברה להפועל פתח תקווה. בנוסף שיחקה גם בהפועל זכרון יעקוב/ מעגן מיכאל עמה זכתה באליפות, ובעונה החולפת בגלבוע מעיינות.
שני לקחה גם חלק בנבחרות ישראל השונות בגילאים צעירים יותר. על שני נאמר: ״פייטרית, יודעת לעשות תנועה ללא כדור, בעלת חוכמת משחק, קליעה טובה, נהנית לחלק מסירה נוספת בהתקפה ולפרגן לאחרות״.

שני עצמה אמרה: ״אני שמחה ונרגשת מאוד לשחק באשדוד בעונה הקרובה. אני מצטרפת לקבוצה גדולה עם שאיפות, מטרות, ומסורת של תארים, ואני בטוחה שבעזרת עבודה קשה ודחיפה מהקהל שלנו נצליח לעמוד בציפיות לעשות עונה מצויינת״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך