מאיר חי אשתר ומשפחתו חוזרים לארץ לאחר שנתיים של טיפולים בארה"ב

מאיר חי אשתר בן ה-8 חוזר אלינו בריא. מאיר ששהה עם משפחתו במשך שנתיים בשיקגו ארה"ב, לצורך טיפול מציל חיים בגידול אגרסיבי במוח של סרטן, חוזר היום ארצה. סיפורו של מאיר ריגש מדינה שלמה ובמיוחד את העיר אשדוד שהתגייסה לעזור במימון הטיפולים בסך 350 אלף דולרים בשנה. אמו עדי: "אנחנו חוזרים לבית שלנו למדינה שלנו, לשפה שלנו, לחיים האמתיים והרגילים שלנו אבל הפעם לתמיד ,עם ילד בריא וזו ההוכחה שאין קושי בעולם מלבד לתת תקווה ואמונה ואנחנו הצלחנו".
מאיר חי אשתר ומשפחתו חוזרים לארץ לאחר שנתיים של טיפולים בארה"ב

מאיר חי אשתר בן ה-8 ומשפחתו חוזרים ארצה. והכי חשוב מאיר חי חוזר בריא.

"בייי בייי שיקגו הייתה לנו ממש שנה טובה מכל הבחינות. שלום ישראל המדינה שלנווווו היקרה. עוד כמה שעות נתראה. אני רוצה להודות לכל האנשים המדהימים שנתקלנו בהם פה בשיקגו וגם בארץ. אנחנו מודים על הכל מצטערים אם לא היה זמן להיפרד מכל אחד אישית. אבל אנחנו שולחים לכם חיבוקים ונשיקות מקווים שנתראה בארץ בביקורים או שנגיע לשיקגו אך ורק לטיול. אוהבים את כולכם תמיד משפחה יקרה שלנו וחברים נתראה בארץ ישראל". כך כתבה בדף הפייסבוק שלה עדי אשתר אמו של מאיר מחי אשתר, שמדינה שלמה נרתמה לעזור לילד המקסים כיום בן ה-8 שנאבק בסרטן אלים מאז גיל שנה וחצי ונזקק לטיפול ביולוגי בנוגדן הגורם להתכווצות גידולים סרטניים, טיפול ניסיוני שמתבצע בשיקגו ארה"ב.

מדינה שלמה ובעיקר אשדוד התאחדה סביב סיפורו של הילד מאיר חי אשתר. שנלחם בעבר על חייו כמעט מהרגע שנולד. מאיר חי נלחם בגידול אגרסיבי במוח (אסטרוציטומה בגזע המוח) מאז היה בן שנה וחצי. חייו עברו עליו כשהוא נכנס ויצא מבתי חולים. הוא עבר ניתוחים, טיפולי כימותרפיה וטיפולים רפואיים פולשניים. למרות הטיפולים, הגידול התפתח. הרופאים בארץ הרימו ידיים. הסיכוי היחיד שלו היה טיפול חדשני, שניתן בשיקגו במרכז לחקר הסרטן. משך הטיפול הוא שנתיים, והמשפחה צריכה היתה לעזוב הכול, ולשהות לצד מאיר. הוא היה בטיפולים בשנתיים האחרונות בארה"ב. העלות הייתה 350 אלף דולרים לשנה.

הטיפול לא היה כלול בסל הבריאות, וההורים משה ועדי צריכים היו לגייס 350 אלף דולר. בבית החולים בשיקגו דרשו תשלום ראשוני ומשפחת אשתר נזקקה לעזרה. מי שליווה אותם היא עמותת "להושיט יד", שאף פתחה בקמפיין ארצי. אף אחד לא נשאר אדיש, ומאיר המקסים נכנס לתושבי אשדוד ללב. בתוך זמן קצר יזמו תושבים בעיר ערבי התרמה על מנת לגייס כספים, שיצטברו יחדיו ויעזרו למאיר, עד שהכסף לטיפולים גויס. אשדוד היפה התגלתה באחדותה בסיפור הזה. מאיר טס לארה"ב עם משפחתו כילד שזקוק לטיפול מציל חיים וחוזר היום ילד בריא.

מדינה שלמה מחייכת איתו. מאיר חי אשתר (צילום: פייסבוק)

אמו עדי כתבה לפני מספרים ימים משיקגו לפני החזרה: "זה מראה שיש תקווה בחיים הגענו לפה לפני שנתיים עברנו קשיים עברנו חווית מעצימות עברנו כייף עברנו קושי גדול בשפה בחברות במנטליות בהכל והנה עכשיו הסתיימו להם שנתיים מדהימות. כשאנחנו חוזרים לבית שלנו למדינה שלנו, לשפה שלנו, לחיים האמתיים והרגילים שלנו אבל הפעם לתמיד ,עם ילד בריא וזו ההוכחה שאין קושי בעולם מלבד לתת תקווה ואמונה ואנחנו הצלחנו.  אנחנו נפרדים מביתנו הקט פה בשיקגו סקוקי המדהימה ובעוד חמישה ימים נהיה בארץ הקודש, ארץ ישראל שהתגעגענו מלא למשפחה לחברים. אנחנו משאירים גם פה בית קטן וחם וחברים כמו משפחה. תודה לכל מי שתמך בנו ולכל מי שעזר ותרם לנו שנתיים, שהיו מבחינתנו נפלאות לא בקטע של כייף, אלא בדבר שנקרא הבריאות היקרה של הבן שלי הנסיך. אוהבים את כולם ומודים לכולם צפייה מהנה בסרטון מהבית החולים המדהים פה בשיקגו והרופאים הנהדרים שהיו לנו פה נתגעגע מלא נשיקות".

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך