ליאור מבקש: תעזרו להציל את אבא שלי!

ליאור אובצ'אר, נער מאשדוד, נרתם למאמץ המשפחתי לגייס כספים לטיפול באביו חולה הסרטן  

יבגני אובצ'אר, תושב אשדוד בן 45, נשוי ואב לבת ובן, חלה בסרטן לפני כשנה חצי. את הגידול שנמצא בכליה כרתו, אולם גרורות נשארו בגופו. בשבועיים האחרונים יבגני מאושפז בבית החולים שיבא תל השומר.

בנו ליאור, בן 14 וחצי, נרתם למאמץ המשפחתי לגייס כספים שיאפשרו לאביו לקבל טיפול חדש, של תרופה הנמצאת במחקר בארה"ב, ופרסם פוסט בפייסבוק. וכך כתב:

"שלום לכולם! אני מבקש עזרה, אבא שלי חולה בסרטן, מצבו מדרדר מיום ליום וצריך עזרה כספית דחופה! קיימת תרופה חדשה (קיתרודה) שזו התקווה האחרונה שלו. אספנו לטיפול הראשון 40,000 וצריך עוד שלושה טיפולים. מס' חשבון להעברת תרומות הוא (בישראל): בנק 09 ,סניף 001, מס' חשבון 24506921.
העברות מחו"ל:  IBAN IL100090010000024506921
בבקשה תעזרו להציל את אבא שלי!
כל תרומה תתקבל בברכה".

 
"יש תרופה ניסיונית, ויש לה תוצאות טובות בקשר למחלות סרטן אחרות", אומר ליאור לאשדוד אונליין. "כל טיפול עולה 40 אלף ₪, ואבא צריך לעשות סדרה של ארבעה טיפולים. כל טיפול נמשך שלושה שבועות, וניתן לעשות הפסקה של עד חודש בין הטיפולים".

נטליה, אמו של ליאור, שוהה בבית החולים לצד בעלה. "את הגידול כרתו כבר לפני שנה  וחצי, אך נשארו גרורות, חלקן ברגליים ולכן הוא לא יכול ללכת", היא מסבירה לנו. "הוא קיבל תרופה שעזרה לו לזמן מסוים, והוא אפילו התחיל ללכת בלי מקל. כשהתרופה הזו הפסיקה להשפיע, החליפו אותה לתרופה אחרת שעזרה למשך שלושה חודשים. מנהל המחלקה האונקולוגית סיפר לנו על תרופה חדשה מארה"ב שצריך לרכוש באופן פרטי. התחלנו לאסוף כסף, משפחה וחברים עזרו לנו, ויש לנו כסף לטיפול הראשון. כבר התחלתי את תהליך ההתקשרות עם חברת התרופות, וצריך להיערך לכך שתוך חודשיים יהיה לנו מספיק כסף לטיפול השני".

"אחרי הטיפול השני אפשר לדעת אם יש טעם להמשיך. התרופה עדיין במחקר, ופגשנו אדם שעבר את ארבעת הטיפולים וגם לקה בסרטן בכליה, והוא סיפר שהתוצאות היו טובות. פתחתי חשבון לתרומות בבנק הדואר, ויש כאן אנשים טובים שרוצים לעזור. אני לא חושבת שיש עוד מקום בעולם שאנשים מתגייסים לעזור ככה, זה רק בישראל. מי ששוכב לצידו של יבגני בחדר אמר לי 'אני רואה שהוא סובל ואני רוצה לעזור', והוא נתן לי מעטפה עם כסף. הייתי בשוק, אני אפילו לא יודעת מה שם המשפחה שלו, והוא התעקש לעזור".

מס' חשבון להעברת תרומות: בנק 09, סניף 001, מס' חשבון 24506921.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך