נסרין: "הלב קובע במי להתאהב ועם מי להתחתן"

כבר 11 שנים עברו מהיום בו הזמרת נסרין קדרי הכירה את אביעזר בן מוחא מאשדוד. השניים ידעו לא מעט תהפוכות בקשר בשל מוצאם. כעת, זמן קצר לאחר שהתארסו, נסרין ואביעזר מדברים בראיון לאורלי מירקין ב"אנשים" על גזענות ובעיקר על אהבה. נסרין: "היו תגובות כאילו יצאתי מהארון"
נסרין: "הלב קובע במי להתאהב ועם מי להתחתן"

הזמרת נסרין קדרי, זמרת מוסלמית מחיפה התארסה לאביעזר בן מוחא מאשדוד, יהודי שמשמש גם כנגן "הדרבוקה" שלה, שניהם בקשר של 11 שנים. לאחרונה שניהם עברו לחיות יחד באשדד והחליטו להתחתן.

נסרין אחת הזמרות העסוקות ביותר בישראל ואביזער עומדים כאמור להנשא  ויש לרבים מה להגיד על כך. נסרין: "אני עושה קידוש בבית גם, חגים וגם פסח". שניהם יודעים שהחיבור בין מסולמית ויהודי הוא חיבור "לא מקובל" בישראל. נסרין: "הבנו מהרגע הראשון שראינו אחד את השני, הבנו שזה זה. המקום שלו איתי ושלי איתו". נסרין מספרת על החתונה: "יהיו איזה 16 שמלות, 50 זמרים על הבמה, 100 זמרים, יהיה שמח וכיף".

נסרין החלה בתהליך גיור ועצרה אותו: "לא ידענו איך יקבלו את הביחד שלנו". אביעזר: "היינו יחד בטוב וברע". נסרין בת ה-31 חלמה להיות זמרת: "כל חיי האמנתי שאהיה זמרת". היא הוזמנה לשיר בטקס יום הזכרון לחללי צה"ל ובטקס יום העצמאות. נסרין: "אני ישראלית שנולדה פה, מוסלמית ערביה".

לגבי החתונה המתוכננת אומרת נסרין: "אם אביעזר יבוא עם רוסיה אמא שלו תגיד לו כן? אז למה ערביה לא? אנחנו עושים את זה. אנחנו יוצרים את זה את עניין היהודים והערבים". אביעזר הציע את הנישואין במהלך חופשה זוגית בבורגס. התגובות כאמור אל איחרו להגיע.

לדוגמא בנצי גופשטיין, מארגון להב"ה, שפנה במסר לחתן בערוץ היוטיוב שלו: "אביזער אני פונה אליך. נסרין לא רוצה להתגייר, האם אתה רוצה כבן למשפחה ששמרה על היהדות כל כך הרבה שנים, שהילדים שלך יהיו גויים?" . נסרין: "מי לא פנה אלינו. כאילו יצאתי מהארון. גם אצלי פנו ערבים מדברים כאילו  ונהייתי יהודיה". אביעזר: "כששנינו לא היינו יחד ולשנינו לא היה טוב, את מי זה עניין? אני לא חושב שיש חטא בלאהוב אדם. חיינו בסתר וניסינו להיות יחד ולא להיות יחד. זה לא עבד. אם הקדוש ברוך לא היה רוצה שזה יקרה, זה לא היה קורה".

צפו בתוכנית המלאה של אנשים: כאן

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך