"חסדי מאור מאיר" מחלק ילקוטים וציוד לבית הספר

גמ"ח "חסדי מאור מאיר" ע"ש מאור מאיר בן שמעון ז"ל חילק למשפחות מעוטי יכולת ילקוטים וציוד לבית הספר. החלוקה התקיימה בספריית "מאור מאיר" בבית הספר הממ"ד "חזון יעקב" * "בדרך זו אני ממשיך את הדרך של בני האהוב והיקר מאור ז"ל, שבחייו הקצרים הספיק לשמח רבים מבני העיר", אמר האב שמעון
"חסדי מאור מאיר" מחלק ילקוטים וציוד לבית הספר

גמ"ח "חסדי מאור מאיר" חילק השבוע למשפחות מעוטות יכולת ילקוטים, עגלות נשיאה, קלמרים, תיקיות, עטיפות ובקבוקי שתייה רב פעמיים. החלוקה התקיימה ב"ספריית מאור מאיר" שבבית הספר הממ"ד "חזון יעקב", שאף היא נקראה על שם הנער מאור מאיר בן שמעון ז"ל, שנקטף דמי ימיו. זהו רק אחד מהפרויקטים הרבים המופעלים ברחבי אשדוד באמצעות גמ"ח זה.

הורים ותלמידים אשר ידם קשה מלהשיג את הציוד הנדרש לבית הספר (ואשר מתייקר משנה לשנה) הוזמנו ל-ספריית "מאור מאיר", ושם התקבלו בברכה על ידי האבא שמעון בן שמעון. בספרייה התכנסו ילדים והורים מכל רחבי העיר, ועמדו נפעמים מול המגוון העשיר של הילקוטים אשר הותאמו לפי שכבות גיל. האב שמעון וחבריו של מאור ז"ל, המלווים את האב בכל פעילויות החסד הרבות, סידרו עגלות נשיאה, קלמרים, תיקיות, עטיפות ובקבוקי שתייה רב פעמים ויוקרתיים בסדר מופתי.

אי אפשר היה שלא לראות את ההתרגשות הרבה שאחזה את התלמידים וההורים במהלך חלוקת התיקים והציוד. ניתן היה לראות דמעות של שמחה ואושר, הזולגות מעיניהם. אחד ההורים סיפר: "בזכות הפרויקט ע"ש מאור ז"ל יכולתי לאפשר לבני ולבתי להיכנס לשנת הלימודים הבאה עלינו לטובה עם כל הציוד הנדרש מבלי לשמוע כל בוקר: 'אבא מתי תקנה לי תיק?', 'אבא אני רוצה תיק עם עגלה וקלמר כמו של חברה שלי', ועוד משפטים דומים מעין אלה".

אחת האימהות ניגשה לעמדת החלוקה ואמרה: "הילדה שלי עולה לכתה א', ולא ידעתי איך אוכל לרכוש לה את הציוד הנדרש לבית הספר. איך אוכל להודות לכם על ששימחתם אותי ואת בתי? ה' ישלם פועלכם".

אמא אחרת ציינה: "כשבתי קיבלה את הילקוט והעגלה לנשיאה עם קלמר, תיקיה, עטיפות ובקבוק שתייה רב פעמי היא שמחה והתרגשה כל כך. אני בוודאי לא הייתי יכולה להרשות לעצמי לרכוש לה ציוד ברמה כזו. אין בפי מילים להודות לתרומתם של הוריו היקרים של מאור ז"ל, פלורה ושמעון בן שמעון, אשר פשוט הכניסו אור ושמחה לבתינו ולילדי אשדוד".

האב שמעון אמר בתום ימי החלוקה: "הסיפוק הגדול ביותר שלי זה לראות את האושר שעל פני המשפחות, ההורים והתלמידים כאחד. בדרך זו אני ממשיך את הדרך של בני האהוב והיקר מאור ז"ל, שבחייו הקצרים הספיק לשמח רבים מבני העיר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך