מדליית זהב לאשדודים באולימפיאדת הכבאים

יוסי שקל, שוערה של הפועל אדומים אשדוד ויוסי קרצמן אף הוא מאשדוד, זכו עם נבחרת לוחמי האש של ישראל במדליית הזהב בכדורגל, באולימפיאדת לוחמי האש והשוטרים, בלוס אנג'לס. שקל: "עשינו היסטוריה". אגב הוא ספג רק שער אחד!! בכל המשחקים ועוד בפנדל...שנבעט פעמיים.
מדליית זהב לאשדודים באולימפיאדת הכבאים

יש מדליית זהב באולימפיאדה לאשדוד.

יוסי שקל, שוערה של הפועל אדומים אשדוד מליגה ב' והבלם יוסי קרצמן מאשדוד, זכו במדליית זהב היסטורית, באולימפיאדת לוחמי האש והשוטרים, בענף הכדורגל, שנערכה בלוס אנג'לס. שקל לוחם אש בתחנת אשדוד וביחידה המובחרת של הארצית של לוחמי האש, הצטיין שספג רק שער אחד בכל הטורניר, גם הוא בפנדל וגם הוא בפנדל שנבעט פעמיים.

שקל  וקרצמן עלו עם נבחרת ישראל ללוחמי האש לגמר למשחק מול נבחרת טורונטו. נבחרת ישראל ניצחה במשחק 1:2. את השער ספג שקל בפנדל. את הפנדל הראשון הוא הדף. אבל השופט החליט ששחקנים נכנסו לפני הבעיטה ופסק בעיטה חוזרת והפעם שחקני טורונטו כבשו. זה היה השער היחיד שהוא ספג בכל הטורניר והיה המצטיין בו כאמור. לאשדוד עוד נציג.  גם יוסי קרצמן הבלם ששיחק באשדוד היה חלק מההגנה המצוינת ספגה רק שער אחד בכל הטורניר.

גאה להניף את דגל ישראל. המדליה והדגל של שקל.

שקל: "היום עשינו היסטוריה עבור נבחרת הכבאות הארצית, כשזכינו בפעם הראשונה במדליית הזהב. הייתה אולימפיאדה קשה מאוד ובשישה ימים שיחקנו 7 משחקים. אין כייף גדול יותר וגאווה עצומה יותר מלייצג את מדינת ישראל ואת מערך הכיבוי ולזכות במקום הראשון אחרי שניצחנו בדרך קבוצות כמו LAPD , כבאים מטורונטו, שוטרים ממונטריאול, כבאים ממקסיקו וכבאים מקליפורניה.  החזה מנופח והדגל מונף במקום הראשון ואני מקדיש את המדליה הזאת לאשתי המדהימה אביגיל ולילדים שלי נינה נסיה ואליה".

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך