1000 שקלים למוצא התוכי שוקי

ביום שישי פרסמנו על תוכי שאבד. הבעלים, שירלי קטורזה, מוכנה לתת 1000 שקלים למוצא. קטורזה: "אני גם מתגעגעת אליו וגם מודאגת"
״״התינוק״ הקטן שלי אבד״
שירלי קטורזה. תעזרו לה למצוא את שוקו.

1000 שקלים למוצא הישר שיחזיר לשירלי קטורזה, תושבת אשדוד מרובע ד', את "התינוק שלה", התוכי מסוג ג'קו שעונה לשם שוקי.

בשישי כזכור פרסמנו ,"באשדוד אונליין", את סיפורה של שירלי והתוכי שלה. שירלי פרסמה פוסט ובו כתבה בין הייתר: ״״התינוק״ הקטן שלי אבד. מישהו ראה אותו? הוא חולה ולא יסתדר בחוץ. בבקשה אם מישהו מוצא אותו״.

שירלי (בתמונה), 25, סיפרה אז כי : ״לתוכי שלי קוראים שוקו זה תוכי מסוג ג'קו. הוא חולה ולוקח כדור ביום. הוא כנראה עף מהחלון. הוא לא יכול לעוף רחוק מידי בגלל המחלה. מישהו בטח מצא ולקח אותו. אני ממש מבקשת שיחזירו לי אותו. זה חשוב עבורי״. שרלי גם צירפה טלפון: 0543153308.

אבל עכשיו לאחר יותר מ-48 שעות שחלפו והיא לא מצאה אותו עדיין, היא מוכנה שירלי גם לשלם כסף למי שיחיזר לה את שוקי. שירלי: "אתה יכול לפרסם שאתן 1000 שקלים למי שיחזיר לי את "התינוק שלי". אני גם מתגעגעת וגם מודאגת"

מי ראה מי יודע? שוקי

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך