אלכסיי גרגורייב סיכם בקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד החתימה זר שלישי את אלכסיי גרגורייב, בעל קריירה ארוכה באירופה בקבוצות בכירות. גרגורייב: "אתן את כל כולי להשגת היעדים של הקבוצה".
אלכסיי גרגורייב סיכם בקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד השלימה את סגל הזרים לעונת 2017-2018, לאחר  שהחתימה את המקשר השמאלי הרוסי, אלכסיי גרגורייב בן ה34. הוא מצטרף לתומיסלב סטויקוביץ השוער סרבי וסרנק גורן הבוסני, מקשר ימין.

גריגורייב בעל עבר מפואר בליגה הרוסית שם שיחק בקבוצות הבכירות של הליגה , מדבדי, דינמו אסטרחן וסנט פטרסבורג. בנוסף , גריגורייב שיחק גם בליגות של הונגריה, בלארוס , אוקריאנה ורומניה ואף הגיע עם הקבוצות למעמדי חצי גמר גביע הehf. כך שמדובר בשחקן ברמה גבוהה מאוד, לפחות לפי הרזומה שלו.  גרוגייב הוא שחקן בעל נסיון רב באירופה ואין ספק שמדובר על חיזוק משמעותי לקבוצה.

השחקן עצמו אמר לאחר ההחתמה: ״כבוד גדול עבורי לחתום באשדוד, אתן את כל כולי לטובת הקבוצה והשגת היעדים השנה, כבר לא יכול לחכות עד לאימון הראשון".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך