בקרוב שירותי טלוויזה ב-89 שקל של רמי לוי

רמי לוי ו״הוט״ חברו יחד וישווקו ״שירותי טלוויזה״ ב-89 שקלים. ההרשמה מידית וההתקנות החל מספטמבר. רמי לוי:״מביאים בשורה לצרכנים״.
שלט טלוויזיה

רמי לוי נכנס עכשיו גם לשוק הטלוויזיה הרב-ערוצית בישראל ומציע חבילת ערוצים ב-89 שקלים. הבוקר (יום ה') הודיע  רמי לוי, כי הוא משיק את רמי לוי TV באמצעות שת"פ עם חברת הכבלים HOT. לוי הגיע להסכם עם HOT, שתספק לו תכנים ופלטפורמה. ההרשמה תחל באופן מיידי וההתקנות יחלו בספטמבר

השירות  יכלול 35 ערוצים ליניאריים, כולל כל הערוצים הישראלים של עידן פלוס, הערוצים היעודיים, חבילת ערוצי לייף-סטייל, ילדים, ספורט מורחב (כולל 2 ערוצי יורוספורט) ושירות VOD שיכלול 4,500 תכנים שונים, חלקם מקוריים של HOT ותכנים מיובאים, בין היתר של HBO, במחיר של 89 שקלים. כולל שירות אינטרנט החבילה תעמוד על 135 שקלים.

עבור HOT מדובר בהתרחבות לקהלים שאינם מעוניינים בשירות יקר. לדברי מנכ"לית HOT טל גרנות גולדשטיין, "קבוצת HOT שמה לעצמה למטרה להיות בכל בית ישראלי עם מוצר שרלוונטי לכל אחד".

רמי לוי, מנכ"ל קבוצת רמי לוי, אמר כי "אני גאה להביא היום לקהל הלקוחות שלי מוצר תוכן מבית HOT במחיר אטרקטיבי תחת המותג רמי לוי TV ולהביא בשורה לצרכנים״.

והנה רשימת הערוצים שיכללו בהצעות: ערוץ 2, ערוץ 10, כאן 11, ערוץ 23, ערוץ 33, ערוץ הכנסת, ערוץ 20 , ויוה, ויוה פלוס, ספורט 5, ספורט 5 , יורוספורט, יורוספורט 2, דיסקברי, דיסקברי סיינס, מוטורוס TV, לולי, HOT Bollywood, HOT Bombay, Bollywood HD.

ערוצים בשפה הרוסית ללא תוספת תשלום: 1 1, Nasha kino, 8TV, NHK.

הפקות המקור של HOT: בין היתר 'מתים לרגע', 'ג'ודה', 'בתולות', 'הפוליאקובים', 'אנחנו במפה', 'פולמון' ועוד.

סדרות מהעולם: בעולם הרכש הסדרות של HBO, כמו 'משחקי הכס', 'הנותרים', 'בנות', 'הגשר', MAD MAN, 'הסופרנוס', 'הגשר' ועוד.

תכני ילדים ונוער: יוצעו מיטב הפקות המקור לילדים ופעוטות כגון רינת גבאי, חיפזון וזהירון, שי ורועי ועוד. בנוסף לסדרות המתאימות לילדים ונוער, כמו הקלמרים עם אודי ואביעד, פלאשבק.

סרטים: מגוון נרחב של סרטים מז'אנרים שונים מהשנים האחרונות.

כמו כן, יוכלו הלקוחות להוסיף מגוון ערוצי פרימיום בתשלום נוסף ביניהם ערוצי צ'רלטון וערוצי ספורט 5.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך