המעשה הטוב של המוכר פלאפל הפך לויראלי ברשת

פוסט של מורן כהן על המעשה הטוב של מוכר פלאפל באשדוד, הפך לאחד הסטטוסים הויראלים בפייסבוק בשבוע האחרון - החנות ממוקמת בדב גור 29 רובע ו׳ - אתם מוזמנים להגיע ולפרגן לו
המעשה הטוב של המוכר פלאפל הפך לויראלי ברשת

בשבוע האחרון יכול להיות שנתקלתם בפייסבוק בפוסט ויראלי במיוחד שמפרגן לחנות בפלאפל שנמצאת באשדוד, פוסט לא ארוך אך מחמם את הלב על נתינה ואהבת חינם. מורן כהן הלכה יחד עם בעלה לקנות פלאפל ברובע ו' ושמה לב למעשה טוב קטן של בעל החנות שהביא מספר מנות ללא תמורה כספית לאישה שרצתה להביא אוכל לבנות הרעבות שלה. הפוסט זכה לאלפי לייקים ושיתופים ואף פורסם גם בפישפשוק.

וכך מורן כתבה:
"אנשים טובים באמצע הדרך ❤?
היום בצהריים 31.7.17 ניגשתי לקנות לי ולבעלי לאכול, תוך כדי שהבחור עם הכובע מכין לי את הפיתה שלי הגיעה אישה ואמרה לו כי יש לה שתי בנות ושהן רעבות, הבחור המקסים מבלי למצמץ עזב את הכל וישר ניגש להכין לה שקיות של אוכל, אני שלא יכולתי להישאר אדישה לכזו אדיבות ואכפתיות החלטתי באותה שניה שאני מצלמת אותו תוך כדי מעשה (בדיוק אורז לה בתמונה) ומפרסמת אותו כי באמת שהוא ראוי, איזה יחס מיוחד יש לו ללקוחות ובכלל לכל עובר ושב….

העסק נמצא בדב גור 29 רובע ו׳ אשדוד ונקרא ״ברכת ה׳״ 050-3006777 זה הטלפון שלהם במידה ותרצו להזמין…. הבחור צדיק אמיתי ואין לו פייס אחרת הייתי מתייגת….

אנא שתפו פוסט זה כי הם באמת ראויים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך