מפגש תושבים עם יו"ר העבודה אבי גבאי ב-15.8

היו"ר הנבחר של מפלגת העבודה וראש המחנה הציוני, אבי גבאי, ממשיך במסעותיו ברחבי הארץ כדי לסחוף אחריו את הישראלים בדרך לניצחון בבחירות לכנסת, וביום שלישי, ה- 15 לאוגוסט 2017 הוא מגיע לשמוע את תושבי אשדוד

היו"ר הנבחר של מפלגת העבודה וראש המחנה הציוני, אבי גבאי, ממשיך במסעותיו ברחבי הארץ כדי לסחוף אחריו את הישראלים בדרך לניצחון בבחירות לכנסת, וביום שלישי, ה- 15 לאוגוסט 2017 הוא מגיע לשמוע את תושבי אשדוד.

במסגרת קמפיין ההתפקדות והפנייה לקהלים חדשים, יו"ר המפלגה הנבחר, אבי גבאי מקיים סדרה של מפגשים פתוחים לקהלים רחבים וחדשים בכל רחבי הארץ מהצפון ועד הדרום. מטרת המפגשים היא לשמוע את קולם של אזרחי המדינה, המצוקות והבעיות שמטרידות אותם וכמובן להציג בפניהם את התקווה לשינוי, הפוליטיקה החדשה ואת תפישות עולמו בתחומים המדיניים, הביטחוניים והכלכליים.

המפגש יתקיים ביום שלישי, ה-15 לאוגוסט 2017, במלון לאונרדו בעיר, ברחוב שד' הים התיכון 1, החל מהשעה 20:00.

גבאי מסביר: "במסע שלנו, נחרוש את הארץ לאורכה ולרוחבה, נציג תקווה, חזון ודרך, נשכנע אזרחים טובים שאוהבים את המדינה וחושבים כמונו אבל לא מצביעים לנו – להצטרף אלינו וליצור מדינה שדואגת לאזרחים."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך