סקר הביטחון האישי 2016: האשדודים מרגישים בטוחים

על פי תוצאות סקר הביטחון האישי לשנת 2016, אשדוד נמנית על הערים המובילות בתחושת ביטחון בקרב תושביה. הסקר בדק את אחוז בני ה-20 ומעלה המרגישים בטוחים ללכת לבד באזור מגוריהם בערים הגדולות בשעות החשכה, תוצאות הסקר באשדוד עומדות על 83.6%, וממקמות אותה במקום השלישי
פנים חדשות לפיקוח העירוני של אשדוד
צילום: לימור אדרי

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה ממצאים ראשונים מתוך סקר ביטחון אישי לשנת 2016. על פי תוצאות הסקר, באשדוד בשנת 2016 תחושת הביטחון של בני 20 ומעלה המרגישים ללכת לבד באזור מגוריהם בשעות החשכה עומדת על 83.6%. בהשוואה לשנת 2015 מדובר בעלייה של 4.2% (אז תחושת הביטחון עמדה על 79.4%). על פי הדירוג, אשדוד ממוקמת במקום השלישי מבין הערים הגדולות, ומקדימה את חיפה, פתח תקווה, באר שבע, נתניה ירושלים ופתח תקווה.

"אשדוד ממשיכה להיות בצמרת הערים המובילות גם בביטחון העירוני", אומר ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, "וזאת בזכות תוכניות עבודה מקצועיות ותוך שיתוף פעולה מקסימלי בין אגף הביטחון העירוני למשטרת אשדוד, אשר פועלים ביחד במטרה לתת מענה מקסימלי לתושב. בקרוב נחנוך את מרכז הביטחון העירוני המתקדם בישראל, שתוכנן והותאם לעבודת הביטחון, וכולל טכנולוגיה פורצת דרך המאפשרת שליטה ובקרה וזמן תגובה קצר ומקצועי יותר". לסרי הוסיף כי המטרה היא להמשיך ולשדרג באופן משמעותי את עבודת הביטחון העירוני בחירום ובשגרה.

מנהל אגף הביטחון אריה איטח ציין כי אגף הביטחון עובד על פי חזון ראש העיר עם מטרות ויעדים תוך שיתוף פעולה מלא עם משטרת אשדוד מתוך הרצון למקסם את יכולות המענה לתושב. "המטרות והיעדים מקושרי התקציב מסייעים בהשגת מטרות העירייה למען התושב מתוך מעגל תכנון שנתי המתבסס על מדדי דרך ואפקטיביות של העבודה אל מול התושב תוך בקרה על עבודת השטח", חידד איטח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך