מהיום אמרו: ״טור דה אשדוד״

תרשמו לעצמכם. ב-10.10, בחול המועד סוכות, יצא לדרך ״טור דה אשדוד״ הראשון, לאופניים. בתכנון מסלול משפחתי ואטרקציות ללא עלות ומרוץ מקצועני.אגב, גם אם אין לכם אופניים, תוכלו לשכור במקום.
מהיום אמרו: ״טור דה אשדוד״

זה הגיע גם לאשדוד. קבלו את המסורת החדשה של רשות הספורט העירונית – ״הטור דה אשדוד״ הראשון, לאופניים. חול המועד סוכות.

תפתחו יומנים ותרשמו את 10.10.17 יום שלישי. 2 מסלולים והפנינג אחד גדול לכל המשפחה וגם למתחרים מקצוענים.

המסלול הראשון עממי (כ-5 ק״מ) והשני, תחרותי (כ-20 ק״מ). בעממי תוכל לקחת חלק כאמור כל המשפחה. המסלול נח במיוחד ויתחיל בחוף לידו, משם צפונה לכיוון שפך נחל לכיש ומזרחה לתוך הפארק. המסלול יחצה את הפארק עד סופו (גשר העץ) ומשם סיבוב פרסה וחזרה באותו מסלול בדיוק.

אין לכם אופניים? אין בעיה. בתחילת המסלול תהיה אפשרות לשכור אופניים מתאימות במחיר סמלי. לאורך הפארק ישולבו אטרקציות אם תרצו לעשות אתנחתא. ההשתתפות הינה ללא תשלום ומחייבת חבישת קסדה לכל רוכב/ת.

המסלול התחרותי מותאם לרוכבים מקצועיים עם אופניים וציוד תואם לרכיבת שטח. המסלול יתחיל בשפך נחל לכיש וינוע מזרחה לכיוון הפארק, יחצה את הפארק ויעלה על מסלול הכורכר שעוקף את העיר לכיוון המשולש החקלאי, שם הוא יפנה דרומה עד לאנדרטה בגשר עד הלום. בגשר יבצעו הרוכבים פנית פרסה ודרך שביל מסומן יחזרו למסלול חזרה צפונה ומערבה לנקודת ההתחלה.

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״״טור ד׳אשדוד״ הוא פרוייקט שמתבשל ברשות הספורט כבר מספר חודשים, כל אירוע בסדר גודל כזה דורש הערכות מורכבת. אחרי ההצלחה של מרוץ הלילה מחוף לחוף אנו מעודדים לעלות מדרגה ולאתגר את הציבור האשדודי והארצי במסורת חדשה. אין לי ספק שגם ב״טור ד׳אשדוד״ יצביעו תושב העיר ברגליים ויגיעו עם המשפחות לאירוע. אנחנו נעשה הכל כדי להנעים ולשמר את האירוע כחוויה בלתי נשכחת.״

משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״רשות הספורט מעודדת את כל ענפי הספורט במגוון תחומים ועושה מאמצים רבים כדי לחשוף את התושבים לפעילות גופנית. אני מברך על היוזמה החדשה וסומך על צוות הרשות בהשקת ״טור ד׳אשדוד״ בשנתו הראשונה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך