יועץ תזונה לאוגבונה

בהפועל אדומים אשדוד מתכוננים ברצינות לליגה ב'. בקבוצה רוצים שזיטו אוגבונה יהיה מוכן לליגה והצמידו לו את שחקן הקבוצה נתן גנון שיעזור לו להגיע מוכן לליגה. בשישי משחק אימון ראשון (13.00, "המכללה"), מול עירוני לוד.
סלט ירקות

בהפועל אדומים אשדוד מליגה ב' מאוד רוצים שזיטו אוגבונה יהיה חלק מהקבוצה ויהיה מוכן לליגה באוקטובר. בכל מה שקשור אליהם הם עושים את מה שניתן. עד כדי כף שהצמידו לו יועץ תזונה בכדי שיגיע למשקל המתאים לקראת פתיחה העונה.

אוגבונה נשוי לישראלית מאשדוד, הוא נמצא בתהליך קבלת אזרחות , בקבוצה עוזרים לו ומלווים אותו בתהליך. הוא צפוי לקבל ב1/10 את תעודת הזהות שלו ואז יוכל לשחק, במדי הקבוצה. . זה לא בידי אשדוד. אבל מה שכן בידם, הם כאמור עושים ובגדול.

השחקן  מתאמן בחדר כושר 7 פעמים בשבוע!! ו4 פעמים עם הקבוצה. אשדוד הצמידה לו יועץ תזונה ובקבוצה מקווים שעד אוקטובר יקבלו אותו למאבקי עלייה לליגה א'.  מי שלקח אותו תחת אחריותו כיועץ ומאמן כושר הוא נתן גנון שחקן הקבוצה,לו יש סטודיו מאוד מצליח של אימונים אישיים ותזונהבעיר.

בגביע המדינה הוגרלה אשדוד למשחק קשהמול מכבי שדרות שעשויה להאבק מולה על העלייה. המשחק ייערך ב-1.9. אגב בשישי ייערך משחק האימון הראשון של הקבוצה בשעה 13.00, במגרש "המכללה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך