העוקץ הניגרי?

בלאגן גדול שורר במועדון הניגרי קאדונה יונייטד, שם יש חילופי האשמות וחשד לגניבה של הכסף אותו העבירה מ.ס. אשדוד. גורם באשדוד: "כל הזמן התרענו על חשש מהונאה"

בימים האחרונים פורסמו דיווחים סותרים לגבי גורל הכסף שהעביר מועדון ספורט אשדוד לקבוצה הניגרית קאדונה יונייטד. לכל אורך הדרך טענו ראשי אשדוד כי הם מנסים למנוע הונאה ופרטי חשבונות הבנק שהועברו אליהם נראים חשודים. לראיה, אמש פורסם כי מנהל קבוצת קאדונה יונייטד מוסא בירנין גוארי, מאשים את המנכ"ל לשעבר כי הוא גנב את הכסף. "אין שום ספק בעיניי שלאוול קיבל את הכסף והתכוון לקחת אותו לכיסו", הדהים גווארי, "למה אני כל כך בטוח? לפני חודשיים הוא סיים את תפקידו במועדון ועדיין לא העביר את המסמכים של המועדון. מה הוא מחביא? זו ראייה ברורה להונאה".

במ.ס. אשדוד עדיין לא בטוחים מה עלה בגורל הכסף, אך הכאוס השורר במועדון הניגרי רק מחזק את הטענות כי ביקשו לפעול במשנה זהירות בנוגע להעברת הכספים. חג הפסחא וחופשת סוף השבוע מנעו את ההתעסקות בעניינים הבירוקרטיים מול פיפ"א, וביום ראשון ייכנסו להילוך גבוה על מנת להגיע לסיומה של הפרשה כמה שיותר מהר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך