עצות לבחירה נכונה של מנתח פלסטי

ניתוחים פלסטיים, הם ה"טרנד" הכי חם בעולם היופי. בכל שנה נרשמת עליה של עשרות אחוזים בפונים למרפאות השונות המציעות מראה חדש וזוהר. למה לא, בעצם? אם אפשר לשפר את נזקי הזמן ולחדש מראה נוכחי שמפריע לנו? למה לא ללכת על זה?
ניתוח באסותא

להלן כמה עצות, שיעזרו לעשות את הבחירה היותר נכונה ומושכלת בבחירת מנתח פלסטי מאת ד"ר גיל נרדיני, מומחה בכירורגיה פלסטית משחזרת ואסתטית של הפנים. המנהל הרפואי של מרפאת כללית אסתטיקה באשדוד:

לכו להתייעץ – אם חשבתם והגעתם למסקנה שבעייתכם עשויה להשתפר בעזרת ניתוח פלסטי אסתטי, זה הזמן לפנות לפגישה מקדימה עם מנתח פלסטי. על המנתח הפלסטי להיות מומחה בכירורגיה פלסטית, מומלץ גם לברר אם הוא חבר ב"איגוד הישראלי לכירורגיה פלסטית", ואל תתביישו לבקש מהרופא תעודה המעידה על התמחותו.

בחנו את המנתח – במהלך הפגישות עם הרופא מומלץ לבחון את מידת הפתיחות שלו ואת אמינותו. רופא אמין יתאר בפניכם את המציאות באמת: את תהליכי ההחלמה, את הקשיים והמגבלות הצפויים (אם צפויים), והסיבוכים שעלולים להיגרם מהניתוח. מנתח טוב אמור לשמש לכם כמעין "מראה", שדרכה תבינו אם הצורך שלכם בניתוח הוא, אכן, אמיתי.

הפעילו שיקול דעת – היזהרו מאוד מרופא שנלהב לעשות את הניתוח אפילו יותר מכם. רופא רציני אמור דווקא לסנן את הפונים אליו, אצלנו ב"כללית אסתטיקה" המנתחים הפלסטיים דוחים כ 30% מן הפונים. בנוסף, מנתח שמבטיח ש"אין בעיות" ו"אין סיבוכים" טועה ומטעה. אין פעולה ברפואה שאין בה סיכוי לסיבוכים. בדקו את תחום מומחיות הרופא, היזהרו ממי שמגדיר את עצמו "פלסטיקאי". אין "חיה" כזאת! חשוב לבחון היכן התמחה הרופא, וכמה ניתוחים מהסוג שאתם מבקשים לעבור הוא ביצע קודם לכן (ואם הוא מתמחה בעיקר בהרמות חזה, אולי לא כדאי לעבור אצלו ניתוח אף…). מתי סיים את ההתמחות והיכן עבד מאז.

אספו המלצות רציניות – היזהרו ממכונים עלומי שם, שמפנים אתכם לרופא "שלהם". עדיף להגיע למומחה שקיבלתם עליו המלצות מוקדמות ממנותחים אחרים, וגם חוות דעת שנייה מרופאים אחרים. בתחום הכירורגיה האסתטית במיוחד, חשוב מאוד שלא להתרשם רק מהפרסומות, ויהיו אלה אטרקטיביות ככל שיהיו, אלא לבחון את הנתונים בשבע עיניים ולהסתמך אך ורק על המלצות ממקורות רציניים. אצל מנתחים פלסטיים רבים יש במרפאה או במשרד "אלבומי הצלחות". ההסתמכות על אלבומי התמונות בלבד היא בעייתית במקצת, כי ברור מאליו שאף רופא לא יראה את הניתוחים שלא הצליחו. אפשר ואף רצוי לבקש מהרופא להציג בפניכם תמונות של הצלקות הצפויות לאחר הניתוח. שתדעו כיצד הן אמורות להיראות, והיכן.

קחו בחשבון את המחיר – טווח המחירים של הטיפולים האסתטיים השונים רחב מאוד. מחיר הטיפול תלוי במשתנים כמו המוניטין של הרופא, המוסד שבו מתבצע הניתוח, ואיכות החומרים והאביזרים בהם משתמשים. אבל יש לזכור: מחיר נמוך מאוד צריך לעורר חשד. מאידך, מחיר גבוה אינו בהכרח ערובה להצלחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך