אליפות ישראל במטקות עכשיו התערוכה

רשות הספורט העירונית של אשדוד לא מפסיקה לפעול למען הספורט והתרבות בעיר. אבל הפעם ללא ספק היא הפתיעה. ב-11 באוגוסט, שישי, תערך אליפות ישראל במטקות בחוף הקשתות, תערך גם....תערוכת מטקות שעצבו אמנים בני העיר. הצלחה למחנות בקיץ בג'ודו ובשייט של הרשות.

זה עוד לא היה לנו. ביום שישי הקרוב ה-11 באוגוסט, תערך אליפות ישראל במטקות באשדוד, אבל עכשיו קבלו את אליפות ישראל במטקות – התערוכה.

אשדוד לוקחת את אליפות ישראל במטקות עוד שלב אחד קדימה,  החברה לתיירות באשדוד תערוך תערוכת מטקות שעוצבו בידי אמנים מקומיים, בשיתוף אגודת אמני אשדוד. והובלתו של שלמה פרמן האמנים, בני/ות העיר אשדוד העבירו בדרכם האמנותית את חווית החוף והקיץ האשדודי, התערוכה תוצג בחוף הקשתות, לפני, במהלך ואחרי התחרות. הציבור כמובן מוזמן.

בנושא אחר. בקיץ האחרון הפעילה רשות הספורט העירונית 2 מחנות קיץ, מחנה שייט ומחנה ג׳ודו. מחנה הג׳ודו נוסד לראשונה השנה עם פתיחתו של המרכז למצוינות בג׳ודו, באולם החדש של בית הספר ״רבין״ ברובע ט"ו. למחנה השני, מחנה השייט, היו עד כה 2 מחזורים נוסף מחזור שלישי ובנוסף סדנת שייט מקצועי ובכל מחזור הוכפלה כמות החניכים.

המחנות סובסדו ע״י רשות הספורט ועמדו על מחירים אטרקטיביים במיוחד, לטובת ילדי העיר. המודעות  לג'ודו הקרבה לים הגדילו משמעותית גם את החניכים לשנת הפעילות שההרשמה אליהם נמצאת בימים אלה בעיצומה. למרכז השייט ולמרכז למצוינות בג׳ודו תכניות מגוונות לשנת הפעילות 2017/8 ופרטים ראשוניים ניתן לקבל כבר עכשיו במשרדי רשות הספורט או במרכזים עצמם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך