"אם לא ננצח את עכו אפשר לסגור את הקבוצה"

מ.ס. אשדוד ממשיכה בהכנות למשחק הגורלי מול עכו. השחקנים מספרים על אווירה טובה ומוטיבציה גבוהה. בן זקן לשחקנים: "תתרכזו בכדורגל, הכי חשוב לנצח בשבת". ההנהלה הודיעה: כניסה חופשית, ישחקו באדום-צהוב המסורתי

בצל הסערה התקשורתית האחרונה, מ.ס. אשדוד תפגוש בשבת הקרובה את הפועל עכו לקרב תחתית לוהט (19:00, כניסה חינם). השחקנים והצוות המקצועי ניסו בימים האחרונים להתרכז בכדורגל ולא להתעסק בשאר הדברים, כשבתחילת אימון הבוקר שהתקיים היום (חמישי) אמר ג'קי בן זקן לשחקנים כי אין להם מה לחשוש מהורדת הנקודות והדברים נמצאים בטיפול. "הכי חשוב זה לנצח בשבת", אמר.
השחקנים מצידם המשיכו להפגין אווירה טובה, בדומה לזו שמלווה אותם בשבוע האחרון מאז חזרו ממחנה האימונים בקיסריה. "החופש בא לנו בדיוק בזמן והמחנה עשה לנו רק טוב", אמר ל"אשדוד אונליין" גדי קינדה, "אסור לנו לחשוב על שום דבר חוץ מכדורגל וניצחון על עכו. אני מאד מקווה שהכל יסתדר וניצחון ייתן קצת שקט לכל המערכת".
שחקן נוסף התבטא בעניין ואמר "אם לא ננצח בשבת צריך לסגור את הקבוצה. לא ייתכן שנקבל כל כך הרבה הזדמנויות ולא ניקח אותן. זה תלוי רק בנו, ואנחנו ניקח את הנקודות האלו בשיניים אם צריך".

הנהלת הקבוצה הודיעה כי השחקנים יעלו למשחק עם התלבושות הרגילות איתן שיחקו מתחילת העונה. כזכור, ההופעה עם תלבושת בצבע אדום זיכתה את הקבוצה בזימון לדיון בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. מאחר והדיון נדחה פעמיים וטרם התקיים, החליטו בקבוצה להנמיך קצת את הלהבות ולשחק בתלבושת שאושרה על ידי ההתאחדות, עד שתתקבל החלטה אחרת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך