קשיש בן 85 נשדד באכזריות בעיר אשדוד ופונה לביה"ח

המשטרה עצרה גבר בן 39 תושב העיר החשוד במעשה השוד, הצעיר מכחיש ומעצרו הוארך

בסוף השבוע נפל קורבן למעשה שוד קשיש כבן 85 בעת שהלך רגלית באחד מרחובות העיר אשדוד. תגובה מהירה של המשטרה תוך פעולות חקירה מהירות, הביאו למעצרו של חשוד, 39, במעשה. מעצרו הוארך בבית המשפט.

חקירה מהירה תוך זמן קצר מקרות אירוע שוד במהלכו חשוד הלם בפניו של קשיש וגנב את ארנקו, הביאה את בלשי המשטרה לאתר ולעצור את החשוד במעשה. בחקירתו הכחיש החשוד את המיוחס לו. בית המשפט נעתר בסוף השבוע לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של החשוד עד יום שלישי הקרוב, 8.8.17. "אנו נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו במטרה להגן על האזרח ולהביא את אלו שבוחרים בדרך חיים עבריינית לדין", נמסר מהמשטרה.

ביום חמישי האחרון בשעת הצהריים התקבל דיווח במוקד המשטרה על אדם מבוגר שנשדד על ידי חשוד שהלם בפניו וגנב מרשותו של הקשיש את ארנקו שהכיל סכום של אלפי שקלים אותם משך ממכשיר הכספומט זמן קצר לפני כן. כוחות משטרה שחשו למקום פגשו בקורבן, תושב העיר כבן 85, שפונה לקבלת טיפול רפואי. מבדיקת התרחשות האירוע עלה כי הקשיש משך סכום כסף מסניף הבנק ברחוב שבי ציון ולאחר מכן החל לצעוד לכיוון ביתו. במהלך הליכתו ברחוב הראשונים הגיח החשוד ותקף אותו כאמור ונטל מרשותו את ארנקו ואז נמלט. פעולות חקירה שהחלו במידי תוך פעילות מודיעינית, הביאו כבר למחרת היום לאיתור החשוד במעשה ולמעצרו. החשוד הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שם הכחיש את החשדות המיוחסים לו. מעצרו הוארך בבית המשפט והחקירה נמשכת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך