אופנוען שהתנגש במשאית יקבל פיצוי של כ-350 אלף ₪

לסיפור המלא >>
קטנוע

כך עולה מהסכם פשרה בין חברת הביטוח הפול לבין עורכי הדין גיל וניצן הראל, באי כוחו של האופנוען שתבעו את ה"פול" בבית משפט השלום בירושלים.

מהתביעה עולה כי לפני כ-4 שנים בעת שאיש המכירות רכב בדרך לעבודה על אופנועו ברחוב האדום באזור התעשייה עד הלום ליד אשדוד, הוא התנגש בעוצמה במשאית שנסעה לאחור וחסמה את נתיב הנסיעה. כתוצאה מההתנגשות האופנוען הועף מהאופנוע ונפגע מגלגלי המשאית שעלו על ירכו הימנית.

מיד לאחר התאונה הוא פונה באמבולנס לבית חולים ברזילי שם הובחן כי גלגלי המשאית מעכו את ירך ימין ובנוסף הודגמו שבר בפיקת ברך ימין ובעצם הבריח ופגיעה בכתף ובקרסול. כתוצאה מהפגיעה עצם הגפה קוצרה ב-4 סנטימטרים, הוא סובל מחוסר תחושה בירך ומנדודי שינה, מתקשה לבצע פעולות פיזיות ושגרתיות, מתקשה בעמידה ממושכת, סובל מדלקות בירך, מכאבים עזים ברגליים ונזקק לעזרה רבה.

כיוון שבזמן התאונה היה בדרך לעבודה, הביטוח הלאומי הכיר בתביעתו להכיר בהתנגשות כתאונת עבודה. ועדה רפואית של הביטוח לאומי קבעה לו נכות לצמיתות בשיעור של 48 אחוזים והעניקה לו קצבה חודשית לכל ימי חייו.

האופנוען תבע לקבל פיצוי גם מחברת ה"פול" בגין אובדן שכר, עזרת צד ג', טיפולים רפואיים וכאב וסבל ובמסגרת הפשרה קיבל פיצוי בסך 340 אלף ₪.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך