איך להתגבר על פרידה?

אתה מתאהב, בטוח שמצאת את אהבת חייך וזה מתפוצץ לך בפרצוף... איך ממשיכים הלאה? איך קמים אחרי שנפלת כה נמוך שאתה לא מצליח להבין שיש לך לאן לעלות משם? איך הופכים את ה"בעיטה" שחטפת לתנופה חזקה קדימה?
אישה מתפללת

יבוא יום ואתם תמשיכו הלאה. יבוא יום ואתם תגידו תודה רבה לבורא עולם שהרחיק מכם את אותו אדם שסירבתם לשחרר. יש רק אחד שמזווג זיווגים כבר 5,777 שנה והוא בורא כל העולמות. רק מה שאנחנו לעיתים שוכחים זה שהוא לא רק ברא את העולם, לא רק מזווג זיווגים, הוא גם אבא שלנו שאוהב אותנו יותר מכל דבר אחר בעולם וכל מה שהוא עושה, עושה לטובה. האם האבא המדהים הזה שמחיה אותך בכל רגע, יעשה משהו שיפגע בך? האם האבא הזה שכה דואג לך, לא רוצה לראות אותך מקים בית בישראל? הוא הכי רוצה בעולם! אבל הוא מכיר אותך הרבה יותר טוב מאשר אתה מכיר את עצמך, הוא יודע בדיוק מה מתאים לך ולכן לעיתים הוא חייב להרחיק ממך אדם שתופס את מקומו של האדם הנכון.

איך ממשיכים הלאה? מפסיקים לחשוב שזה בידיים שלנו. הדבר היחיד שאנחנו אחראיים עליו זה האמונה שלנו. אם מישהו הלך ממך, משמע שמישהו שם למעלה החליט שזה הדבר הכי טוב בשבילך. את לא מבינה למה, זה כואב לך בכל הגוף, חסר לך, קשה לך… אני יודעת. סבלנות, אחות יקרה, תני לעצמך קצת זמן… בורא עולם מכין לך משהו גדול, את בוכה והוא אומר: "למה את בוכה, בתי? את לא יודעת שאני אוהב אותך? שזה שלקחתי אותו ממך זה רק כי יש מישהו שבראתי במיוחד בשבילך וכדי לשלוח לך אותו אני חייב לפנות לו מקום?

אל תחזיקי בכוח במה שאני מנסה להרחיק ממך… תשחררי, קטנה שלי, תני לי לדאוג לך, אני כואב על זה שאת כואבת עכשיו, אבל אני יודע שזה רק כי את לא יודעת מה אני מכין לך… אני כואב את זה שאת לא מכירה אותי מספיק, שהרי אם היית מכירה אותי, היית יודעת שמה שקורה איתך זה הדבר הכי טוב שיכול לקרות לך כי זה בא ממני, מאבא רחום ואוהב, אבל אני לא כועס… אני רק מחכה בסבלנות לרגע הזה שתרימי את הראש ותבטלי את הרצון שלך למשהו שאינו שייך לך, שתקבלי באהבה את ההחלטה שלי ותני לי לסדר לך את הכל…

ברגע הזה המתנה הגדולה תגיע אלייך והדמעות שלך יהפכו לדמעות של שמחה… ולמען הרגע הזה, בו את שמחה באמת, בראתי את כל העולם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך