הפועל אדומים אשדוד פתחו את האימונים

הפועל אדומים אשדוד, פתחה את העונה לעיני כ-200 אוהדים, שגרמו להפסקת האימון. אשדוד הציגה גם את שחקניה החדשים. הגרלת משחקי ליגה ב' תערך בשבוע הבא כשהמשחק הראשון במסגרת הגביע, יתקיים ב-1.9. נתן גנון אחד "משחקני הנשמה" של הקבוצה: "אני כבר מחכה לשריקת הפתיחה של העונה".
הפועל אדומים אשדוד פתחו את האימונים

כ-200 אהודים הגיעו לאימון הפתיחה של קבוצת הכדורגל של הפועל אדומים אשדוד, ברביעי.

האוהדים הגיעו חמושים באבוקות ונורים וגרמו אפילו להפסקת האימון בכדי לחגוג עם שחקני הקבוצה, כולל החדשים והבכירים. את הקבוצה ידריך פיני עייש, כשהמטרה היא לעלות לליגה א'.

פיני עייש ברגע של תדרוך לפני פתיחת האימונים הרשמיים.

בין השחקנים החדשים שנכחו באימון וגרמו להתלהבות רבה בקרב האוהדים אפשר היה למצוא את זיטו אוגובונה שחקנה לשעבר של הפועל ת"א,
אריאל טרבלסי שעבר מעירוני אשדוד, רחמים צ'קול ששיחק בין היתר במ.ס אשדוד ומכבי ת"א ויאיר אזולאי ששיחק גם בבני יהודה, מ.ס אשדוד ועוד קבוצת בליגת העל. גם השוער יוסי שקל הוא שוער שעמד בקבוצות כמו בני יהודה, מ.ס אשדוד, הפועל פ"ת.

כבר בשבוע הבא צפויה הגרלת משחיק ליגה ב' לשנת 2017-2018. אגב את המשחק הראשון תערוך הקבוצה במסגרת גביע המדינה. המשחק יערך ב-1.9 ויהיה הרשמי הראשון שלהקבוצה העונה.

נתן גנון אחד "משחקני הנשמה" של הקבוצה סיכם: "אני כל כך שמח שמתחילים. התגעגעתי למועדון לשחקנים לצוות ובעיקר לאוהדים. יש לנו סגל טוב והשתדרגנו. אני מאחל לנו שתיהיה לנו עונה מוצלחת ושנשמח כל העונה. אני את הלב שלי אתן ואשחק עד טיפת הכח האחרונה שיש בי כדאי לשמח את האוהדים. הסמל והמועדון שלנו בשבילי זה משהו שלא ניתן לתאר במילים. אזו המשפחה השנייה שלי. אימון הפתיחה היה מדהים יש בי עדיין צמרמורת מהחזרה לדשא ואני כבר מחכה לשריקת הפתיחה של העונה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך