תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 04/08/17 ועד 10/08/17
תחזית אסרולוגית

טלה:
אתם מקפידים לעטות על הפנים שלכם מסכה של "הכול בסדר". אבל בתוך הלב פנימה יש חוסר במשהו. דאגה וחוסר שקט נפשי יוצרים מתח נפשי שבא לידי ביטוי כחולשה פיזית. השבוע יעמוד בסימן הבית והמשפחה. הקלפים מצביעים על כך שלמרות שהכול נראה בסדר, קיימת מתיחות סמויה בתוך הבית. אין זה משנה עם מי או מול מי המתיחות הזו מתקיימת. יש לטפל בה בדרך הראויה. התעלמות ממתיחות זו והטמנת הראש בחול רק תחריף את המצב. לכן, היו נבונים ואל תשמרו בליבכם את מה שמפריע לכם. בעבודה: המתח שהצטבר לאחרונה מפנה את מקומו לתחושת השלמה אשר מקלה עליכם לבצע את עבודתכם ביעילות. הקלפים ממליצים לכם להאיר פנים לסובבים אתכם, לגלות אוזן קשבת וסבלנות. יחסכם האדיב בסביבת עבודתכם יסייע בידכם לקדם את עצמכם. זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק. אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על חיי הזוגיות, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר הריכוז. לאלו מכם ששוקלים לסיים קשר זוגי, ממליצים הקלפים לגלות אחריות ובגרות ולא למהר ולהגיע למסקנות חפוזות לפני שבדקתם היטב האם עשיתם את כל מה שיש בידכם לעשות כדי להציל ולהחיות את הקשר. כספים: השבוע יהיה עליכם להימנע מבזבוז מיותר. אלו מכם שיצליחו להתמודד מול הפיתוי לשלוף את הארנק, ימנעו מעצמם לחצים מיותרים. עיסוקים שקשורים בטיפול, שיפוץ ואחזקת הבית עולים על הפרק. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

שור:
המהות של השבוע הקרוב מדברת על היכולת להכיל אכזבה, תסכול או כאב מבלי שהם ישברו את רוחכם. ירידה בערך עצמי, שחיקה בדימוי העצמי, אכזבה. פצעים רגשיים מהעבר צפים ועולים וזה סימן בעבורכם שהדחקת בעיות והתעלמות מכוונת ממהלכים שעליכם לבצע, אינם הדרך הנכונה לפתרון בעיותיכם. הקלף מעיד כי במוחכם אתם יודעים היטב מה נכון וכדאי לעשות, אך בליבכם אתם חוששים מתהליכי היישום ומההתמודדות שכרוכה בכך. תהליך זה של חוסר התאמה בין הרגש לבין השכל, יוצר אצלכם את הספק שמונע מכם להניע את גלגלי השינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. היהדות מלמדת, שכשהראש מבין והלב יודע- מתקבלת בחירה נכונה. אם אינכם מסוגלים לבצע את התהליך בכוחות עצמכם, פנו לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לגשר בין הפערים שמתחוללים בנשמתכם. בעבודה: תחושת הביטחון שמקום העבודה מעניק נחלשת. השבוע יהיה עליכם לפקוח 'שבע עיניים' ולהיזהר זהירות יתרה בכל אשר תלכו. חוסר תשומת לב עלול להוביל לפגיעה חלילה וכמו כן, אתם עלולים לאבד או לשכוח היכן הנחתם דבר זה או אחר, לכן היו מסודרים והיזהרו בדרככם. לאלו מכם שאיבדו את מקום העבודה כדאי ומומלץ לא להסתגר אלא להיעזר במישהו שיכול להקשיב לכם ולסייע בעצה טובה. זוגיות: מתח ששורר גורם לאווירה לא נעימה- היזהרו בלשונכם! תחושת הביטחון בקשר הזוגי פוחתת והעדר שיחות משמעותיות גורמות לשעמום. חשוב לפנות לעזרה… בריאות: חולשה כללית מאפיינת את השבוע הקרוב ויהיה עליכם להקפיד על מנוחה לנפש ותזונה נכונה לגוף. איזור רגיש: בית החזה, הלב והריאות. טיפ לשבוע טוב יותר: טיול קצר והליכה בטבע ישפרו את הרגשתכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

תאומים:
התחברות ליכולת הנהגה עצמית וצורך בחשיבה בוגרת. צורך ביציבות חומרית ובראייתם של הדברים בחייכם באור חיובי יותר. המוטיב המרכזי בשבוע זה יעמוד בסימן של הכלת סדר עדיפויות חדש ולקיחת אחריות. אחריות היא המפתח לקבלת מתנת החיים בשלמותה. אחריות היא האמצעי שבעזרתו אתם יכולים ליצור קשר אמיתי ביניכם לבין המציאות שלכם. הנשיאה באחריות לגבי חייכם היא משהו שמשחרר אתכם, הן ברמה הסובייקטיבית (עושה לכם טוב) והן ברמה האובייקטיבית (מאפשר לכם לעצב את חייכם כרצונכם). כל החלקים ה"בעייתיים" בחייכם הינם חלקים שטרם למדתם לקבל עליהם אחריות. קבלת אחריות = הקלה, אושר, הנאה, עיצוב, שחרור ויצירה. בעבודה: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להביא לידי ביטוי את המקצועיות והיכולת שלכם. לאלו מכם שיבחרו לנהוג באסרטיביות ולהוביל מהלכים, צפוי שיפור ניכר הן בשכר והן בתנאי העבודה. בבית: נושאים שקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעלו על הפרק. גם כאן, חשוב מאוד לקחת אחריות על תזרים המזומנים שלכם ולהימנע מהוצאות שהן אינן כורח המציאות. זוגיות: שכלתנות יתר משווה לזוגיות שלכם מראה משעמם ושגרתי. מהמקום הזה אין לכם הרבה חשק לאהבה, וחיזורים. רצוי ומומלץ בחום להכניס מעט רוך, רומנטיקה וחשיבה יצירתית, שיעזרו לכם לאזן ולגוון את זוגיותכם. התיקון השבועי: אל תתביישו לומר לא, גם לא זו תשובה! על מנת שתוכלו להתמקד בהשגת היעדים שלכם אתם חייב לפעמים להגיד "לא". עליכם לדעת לא רק מתי לומר "לא", אלא גם איך לומר זאת. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

סרטן:
שחרור והקלה. השבוע נפתח באווירה טובה. תקופה לא ברורה שהתאפיינה בחוסר נחת, תסכול, בלבול וחוסר ודאות מסתיימת. שחר חדש של שבוע בעל הזדמנויות לשינויים מפציע כעת על בני מזל סרטן. בשלב זה אתם מוכנים לוותר מרצון על דברים בהם מיציתם את עצמכם והדבר יאפשר לכם לצאת לדרך חדשה אשר תוביל אתכם לצמיחה אישית שתהווה פיצוי נאות בגין השקעתכם הרבה. היכולת להתחבר ולחיות בזוג תיטיב עם הרווקים שבכם. הצורך בקנייה או החלפת דירה עולים על הפרק וגישושים שמתחילים כעת יובילו בסופו של דבר לשינוי המתבקש בנושא. בעבודה: יש שיפור והרגשתכם טובה יותר. נושא שפעלתם ושקידמת עולה יפה ומצליח. לעצמאים: הקמה של פרויקט חדש, התפתחות עסקית חדשה או רעיון עסקי חדש עולה על הפרק. הדבר נראה חיובי. זמן טוב לעבודה חדשה, הסבה מקצועית או תפקיד חדש! לרווקים שביניכם: מי שישנה את דרך חשיבתו ואת יחסו לנושא הזוגיות צפוי לו מפגש מעניין אשר יוביל לסיומה של תקופת הלבד. כן, ואפילו מיסוד וקשר ארוך טווח נלקח בחשבון. זוגיות: עליכם לעמוד על המשמר! הסדקים שהופיעו בחומת הזוגיות שלכם הם תוצאה של לקיחת הזוגיות שלכם כמובנת מאליה וזו טעות נפוצה שיש להימנע ממנה. באמצעות שיחה, ליטוף, ויתור, הבנה, התחשבות, מחמאה וחיבוק. תוכלו להשיב את התשוקה שנעלמה. קשר זוגי עולה מדרגה וריח של חתונה ומיסוד נישאים באוויר. כספים: הקלה ושיפור בתחום זה נראים באופק. יחד עם זאת, עדיין מוקדם לנהוג בפזרנות וחסכון הוא עדיין צו השעה. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

אריה:
דברים חדשים נכנסים לחייכם. יכולת הסתגלות מהירה למצבים חדשים אלו, תספק לכם את הכלים והכוח להשיב את היציבות האישית שלכם על כנה. בשבוע הקרוב עליכם לאמץ התנהגות אסרטיבית ונחושה. אך חשוב לעשות בכבוד הראוי ותוך שמירה על כללי דיבור ושיחה נאותים. בדרך כלל אתם נוטים לזרום, לעגל פינות ולהימנע מוויכוחים, אולם הפעם עליכם לעמוד על שלכם בכל מחיר. הדבר ישתלם לכם. בעבודה: עכשיו הזמן לבלוט ולהוביל תהליכים. השתלמות או התמקצעות כזו או אחרת במסגרת העבודה ניראת באופק. אל תתעצלו ולכו על זה מכל הלב. אלו מכם שחושבים על הסבה מקצועית או על שינוי חד בקריירה, אל חשש השינוי הוא מבורך. בבית: אינכם מורגשים מספיק. ייתכן ואתם טרודים בעניינים אחרים ואינכם שמים לב שיש מי שזקוק לכם, לכן השתדלו להעניק מעצמכם יותר בעיקר לבני הדור הצעיר. כספים: לאחרונה, עקב הוצאות מרובות מהרגיל, יש תחושה של חוסר שליטה וסחרור. מוטב להאט את הקצב ולתכנן את צעדיכם הכלכליים בצורה טובה יותר. זוגיות: ניתן לומר שלמרות שאתם חושבים שהדברים בסדר, הגיע הזמן לגוון ולחדש. התפקחות מאשליה מסוימת תוביל לתחילתו של מהלך אשר יוביל לתוצאות חיוביות ביותר. לזוגות שחושבים על הרחבת המשפחה, הגיע הזמן להפסיק לחשוב ולהתחיל לעשות, ההצלחה מובטחת. בני אריה שסיימו מערכת יחסים – אל חשש, תחושת הכאב והצער יתחלפו במהרה ברגשות אחרים. בריאות: חולשה אנרגטית מאפיינת את השבוע הקרוב אך אין מקום לחשש, הרשו לעצמכם לנוח ולהירגע והכול יהיה בסדר. התיקון השבועי: לאהוב את עצמכם. אהבת עצמך פרושה תמיכה בעצמך – פרגנו לעצמכם. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע נפלא ואלוהים אתכם!

בתולה:
צורך בקבלת החלטה מצריך מכם לנהוג בנחישות ובאסרטיביות כמו כן עליכם להימנע מסחבת ומפעולות שמעכבות את התקדמותכם. האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה וללימודים. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את חופשת החג כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!

מאזניים:
סוף של דבר ותחילתו של דבר אחר, חדש ומרגש. רצון לשים מאחורה מקומות ואנשים שכבר סיימו את תפקידם בעבורכם. היכולת לשכוח וגם לסלוח, מעבר דירה, מעבר ארץ ושינוי מעמד וסטטוס. המון מחשבות מתרוצצות בראשם של בני מזל מאזניים. ניתן לומר שאתם מוצאים את עצמכם מוצפים בתחושות אשר אומרות ומבשרות לכם כי סיימתם שלב כלשהו בחייכם. כעת אתם נדרשים לתכנן עבורכם נתיב חדש אשר יאפשר לכם להמשיך ולצמוח גם בפרק הבא של חייכם. למרות העובדה כי הצלחתם לסיים את הפרק הנוכחי בהצלחה, אתם מתקשים לאתר ולמצוא את הנתיב החדש בו עליכם לצעוד ורבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. האמונה כי יש בכוחכם להניע תהליכים ולמצוא את הנתיב החדש, היא המפתח להתקדמותכם. ניסיון העבר מוכיח כי כבר עמדתם במשימה זו בהצלחה ואין כל ספק שתוכלו לה שוב. לנשואים שביניכם: לאחרונה, כנראה עקב אילוצים נפשיים ורגשיים, אתם לוקים בחוסר מוטיבציה והדבר בא לידי ביטוי בשחיקה בזוגיות שמובילה לקרירות, להתנהלות סתמית וחוסר חשק. כדי לחזק ולשפר את התקשורת עם בן הזוג, צאו לטייל ונסו להתאהב ולהתלהב מחדש מבן זוגכם, אתם עוד תופתעו לטובה! לרווקים: הכרות שהחלה מעל צג המחשב, מציתה בכם אנרגיה מחודשת. יחד עם זאת יהיה עליכם להיזהר ולא למהר לתת את ליבכם. חופשה או טיול קצר עולים על הפרק והדבר חיובי ביותר בעבורכם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

עקרב: התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב גם עבודה חדשה או עיסוק חדש עולים על הפרק. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכול אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא. בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים אשר יסיעו בידכם להתמודד בהצלחה עם הלחץ והשגרה. הקלפים ממליצים לכם לאמץ גישה אשר אומרת שבכל סוגיה בה אתם מתמודדים, רצוי ומומלץ לקבל החלטות מהלב ולא מהראש. התחברות לחלק הרגשי שקיים בכם תביא לפתרון המבוקש. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה. לדורשי העבודה צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב. זוגיות: השבוע יש אפשרות לחולל שינוי רגשי במערכות רדומות. לרוב, הזוגיות שלכם מונוטונית, שגרתית וכהה. תהליכים חיצוניים כגון: עבודה, כסף, ילדים יוצרים את העייפות הזוגית בה אתם שרויים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת. לרווקים: עכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. מפגש או הכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק. קשר ישן שב ועולה והפעם, הדברים יכולים להראות אחרת. חופשה עולה על הפרק הכינו את המזוודות. שבוע מבורך ואלוהים אתכם.

קשת:
היכולת שלכם ליצור איזון בחייכם לוקה בחסר. צורך ביצירת בסיס חדש על ידי לימודים או התמקצעות מחודשת. באופן כללי: נטייה להגזים או להפריז יוצרת בלבול וחשוב שתקפידו להיות בשליטה. השבוע הקרוב מאיר פנים לבני מזל קשת ורבים מכם ישמחו לגלות שיש הפתעות נעימות בחיים ושכאשר אתם באמת זקוקים למשהו, הרשו לעצמכם להאמין בכל לבכם שהוא אכן יגיע, גם כשהדבר נראה בלתי הגיוני או בלתי אפשרי. עליכם לדעת שכאשר אתם פתוחים לקבל, דברים אכן מגיעים אליכם גם ממקור בלתי צפוי. כספים: מצטיירת מגמה חיובית. כמו כן זהו שבוע טוב לחתימה על חוזים והסכמים שונים כולל הסכמי נישואין. לעצמאיים שבניכם זהו שבוע טוב להוציא אל הפועל רעיון או עשייה שעד עתה חששתם מלבצע. לפנויים: אתם אטרקטיביים ויפים, נצלו זאת לחיזוק ביטחונכם העצמי והרשו לעצמכם להעיז וליצור קשר חדש שעשוי להופיע ולהיווצר דווקא מהסביבה הקרובה – הכרות באמצעות בני משפחה וחברים. לזוגות שבניכם: זהו שבוע טוב לביסוס הקשר הקיים. לאלו מכם שייקחו יוזמה ויכניסו מעט רוחניות ורומנטיקה לחייהם הזוגיים, צפוי חידוש מרענן… טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, הרשו לעצמכם להשתטות ולנהוג בחופשיות וללא עקבות ההנאה מובטחת. טיול או חופשה עולים על הפרק. התיקון השבועי: ללמוד שטוב ציפור אחת ביד משתיים על העץ. שבוע טוב, ואלוהים אתכם.

גדי: זהו שבוע נפלא לחלום ולקוות, זהו שבוע טוב לרקום חלום יפה ביום סגריר, זהו שבוע טוב להוציא אל האור תוכניות או פעולות שאתם מתכננים מזה זמן רב. לאלו מכם שיתגברו על החששות הכרוכים בדבר צפויה הצלחה וגמול על המאמץ שהושקע. ויכוחים בעקבות מידע שגוי, חוסר הבנה או רגשות מוטעים עלולים להוביל לסכסוך מיותר עם בני משפחה או חברים. אל תמהרו לחרוץ דין ולשפוט לפני שיהיו לכם את כל הנתונים הדרושים לקבלת ההחלטות הנכונות. בעבודה: למרות שלאחרונה אתם שרויים באפרוריות מסוימת, אתם מבצעים את מלאכתכם בצורה יעילה. יחד עם זאת, עליכם למצוא דרכים חדשות שיאפשרו לכם להתמודד עם תחושת השגרה שעוטפת אתכם במקום עבודתכם. כספים: עליכם לבצע בדק בית לגבי היכולות הפיננסיות שלכם. בדיקה אמיתית תצביע על כך שעליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לתחום זה. זוגיות: רצון עז לחיבוק כמיהה לאהבה, לאינטימיות ולהתרגשות… כול אלה אינם באים על סיפוקם בחייכם הזוגיים וחבל. לאחרונה יש לכם ביקורת כלפי בן הזוג אך זו לא נשמעת או לא מועברת באופן הנכון. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה להעברת המסר שלכם, שתיקתכם רק מחמירה את מצבכם. נכונות להקשבה ורצון לגשר על פערים, יאפשרו לכם להתגבר על הריחוק שנוצר ולקבל את החיבוק, האהבה והאינטימיות הזוגית שלה אתם זקוקים. שבוע מבורך יקרים ואלוהים אתכם!

דלי:
אופקים חדשים ומרחבים חדשים נפתחים. רבים מהדליים נמצאים בנקודה שבה הם מתחילים לעשות דבר מה חדש. השבוע הקרוב, מביא עמו התחלות חדשות שיש בכוחן לפתוח בעבורכם נתיבים ואופקים חדשים שמהותם העיקרית קשורה בעתידכם המקצועי והתעסוקתי. התחושה הכללית שמפעמת לכם בחזה, מלמדת על צורך בחידוש, ריגוש והרחבת אופקים שיזרימו קצת מים חיים לתוך חייכם המאובקים. התחלה של לימודים ואו הרשמה לחוגי העשרה, יספקו לכם את המענה הדרוש להשבחה עצמית והתרחבות רוחנית. בעבודה: גם כאן צפויות התחלות חדשות. אסרטיביות היא מילת המפתח וחשוב לפעול בנחישות אבל גם ברגישות. היכולת שלכם להפגין שליטה וביטחון עצמי בידע המקצועי שיש ברשותכם, חשובה ביותר לכן, אל תהססו להפגין את מקצועיותכם. השתלמות במסגרת העבודה, סדנה או קורס חיוביים בעבורכם לכן אל תהססו להירשם. זוגיות: השבוע יש לכם הזדמנות להפיג את השעמום הזוגי ולשפר את התקשורת האינטימית בתוך הקשר שלכם. ונושאים שקשורים במגע, תשוקה, ארוטיקה ותקשורת מינית מקבלים השבוע משמעות אחרת וחשוב לדבר על כך. חשוב לדעת שלעיתים, המשיכה המינית נוטה לדעוך עם הזמן אם אין מקדישים לה זמן, אם מזניחים את הגוף ואת האסתטיקה, ואם שוכחים להיות רומנטיים. חיי מין מלהיבים ומספקים אינם מתרחשים רק מתוך היצר וההורמונים, אלא גם מתוך מחשבה ותכנון וזה באחריותכם בלבד. לרווקים: מפגש מרגש שיוצר מתח מיני, מעלה בכם תקווה מחודשת לזוגיות מהנה. חשוב לזכור, שהתאמה מינית בקשר היא חשובה ביותר (סקס טוב, זוגיות טובה) אך היא איננה ערובה לזוגיות מוצלחת אם במקביל, לא תהיה גם הפריה רוחנית. טיול או חופשה עולים על הפרק ואפילו חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

דגים:
השבוע יש לפעול בנחישות וברגישות. מאבק פנימי בין השכל הישר לבין הרגש מצריך שיקול דעת וכדאי להתייעץ לפני שמקבלים החלטות. ביקורת עצמית מחמירה וספקות לגבי פעולה שבחרתם לנקוט יוצרים סביבכם חוסר שקט. כדי לייצב תהליכים, להרגיע את המצב ולקבל בחזרה את השליטה, יהיה עליכם להקשיב לקול ההיגיון ולפעול ולהפעיל שיקולים שכלתניים. רוח גבית מאפשרת לכם ליצור במהירות ותוך זמן קצר, את שינוי אותו אתם מבקשים לעצמכם. עכשיו הזמן שלכם להגדיל ראש, לתת גז ולהסתער קדימה להגשמת רצונותיכם. עשייה או החלטה שלקחתם על עצמכם לבצע ולהוציא אל הפועל, מצריכים מכם אסרטיביות ונחישות. השבוע יש לכם נטייה להיגרר לוויכוחים שנובעים מחוסר סבלנות כלפי הסובבים אתכם. הקלפים ממליצים לכם להקשיב ולהימנע מלומר דברים אשר אתם עשויים להצטער על כך שנאמרו. בעבודה: למרות חוסר היציבות ששורר, כל הסימנים סביבכם מצביעים על כך שהגיע העת להתקדם. הקלפים מראים שדווקא עכשיו, זו תקופה בעלת פוטנציאל לקידום ושינוי שיכולים לספק לכם את ההזדמנות. כל שעליכם לעשות הוא להיות יותר בטוחים בעצמכם ולהימנע מהיסוסים, חשיבה שלילית וחששות אשר מעכבים אתכם. זוגיות: מי מכם בני מזל דגים שיסכימו וישכילו לוותר על עקשנות ואגו וימצאו בלבבם את היכולת להיות פתוחים וקשובים לצרכיו של בן הזוג, ימצאו את עצמם נהנים מחדוות הנתינה והקבלה אשר תבוא בעקבותיה. התבצרות עיקשת בעמדתכם הכועסת, עלולה להביא לרוחות מלחמה שאין בהן כל צורך. טיול וחופשה נראים באופק. בנוסף, חשוב השבוע לנהוג במשנה זהירות בכביש ובדרך הן כנהגים והן כהולכי רגל. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך