ראש העיר: "דירות לצעירים בפחות ממיליון שקלים"

ההסכם היסטורי שהעירייה עתידה לחתום עליו בשבוע הבא עם משרדי הממשלה עבר ברוב קולות במועצת העיר
ראש העיר לסרי
ד"ר יחיאל לסרי.

ישיבת מועצת העיר מיוחדת וחגיגית התכנסה היום בבניין העירייה בכדי לאשר את הסכם הגג שעתיד להיחתם בעוד כשבוע בין עיריית אשדוד למשרד הבינוי והשיכון ומשרד האוצר.

הישיבה התקיימה למרות הפגרה הקבועה בחודש אוגוסט, ולמליאת מועצת העיר הגיעו כמעט כל חברי הקואליציה אך רק חמישה מהאופוזיציה.


הישיבה נפתחה בסערה כאשר ליציע הגיעו עשרות אנשים, חלקם תומכים נלהבים של ראש העיר, שבאו לעודד את הסכם הגג שיתחם בקרוב, וחלקם תושבים זועמים שבאו למחות על פרויקט דירות שעתיד להבנות.

עם פתיחת הישיבה הציג ראש העיר את עיקרי ההסכם שסוכם עם משרדי הממשלה, ואת היעילות שיביא לעיר אשדוד "מדובר על אלפי דירות חדשות במחירי מחיר למשתכן שיתאימו לצעירי העיר שכל כך רוצים לקנות דירה, ואנחנו נביא להם פתרון, הדירות מיועדות לצעירים ויהיו אלפים כאלה יעלו פחות ממיליון שקלים, זוהי בשורה של ממש לדור הצעיר" אמר ד"ר יחיאל לסרי.


מיד לאחר הצגת עיקרי המתווה וההתמודדות של העיר עם אלפי התושבים החדשים הציג ראש העיר את הפיתוח הציבורי העתידי הכולל תשתיות מרווחות, פרויקט התחבורה, קריית ספורט חדשה, שתי כניסות נוספות לעיר אשדוד, שתי תחנות רכבת חדשות באזור הצפוני והדרומי של העיר, ועוד…

לאחר שנשאו דברים חברי מועצת העיר, ניסו חברי האופוזיציה לסכל את ההצבעה על הסכם הגג אך נדחו על סף, חברי הקואליצחה הצביעו בעד המתווה ובעד הסכם הגג שיוריד את מחירי הדיור וישפר את חיי התושב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך