הפועל אדומים אשדוד פותחת הערב את ההכנות לעונה

הפועל אדומים אשדוד, תפתח הערב (19.30, "הסינטטיטי"), את אימוניה לעונה הבאה. המטרה לעלות מליגה ב' לליגה א'. בין השמות הבולטים באימון הערב, זיטו אוגבונה, חלוצה לשעבר של הפועל ת"א. בהנהלת הקבוצה מבטיחים באימון חגיגיה גדולה.
הפועל אדומים אשדוד פותחת הערב את ההכנות לעונה

הערב (19.30, "הסינטטי") תפתח הפוע אדומים אשדוד את העונה החדשה בליגה ב', עם שמות חדשים והרבה רצון להעפיל לליגה א'. בקבוצה מעריכים כי יגיעו כ-500 אוהדים  לאימון הפתיחה ומבטיחים שם חגיגיה גדולה מאוד.

הקבוצה החתימה מספר שחקנים כשהמטרה היא לעשות עוד עלייה. בין השחקנים השחקנים הבולטים שהוחתמו יש שחקנים עם נסיון בליגת העל, שללא ספק יוסיפו הרבה לקבוצה במאבקים הצפויים לה העונה.

אחד השמות המעניינים שיגיעו לאימון הפתיחה הוא זיטו אוגבונה, שחקנה לשעבר של הפועל ת"א ומי שהיה אימת ההגנות בליגת העל. אוגבונה נשוי לישראלית ונמצא בתהליך של קבלת אזרחות. אם זה יקרה ובקבוצה מאמינים שזה יקרה, הוא יוכל לשחק באשדוד ומדובר בתוספת כח משמעותית מאוד. לכך יש להסויף את יאיר אזואלי ששיחק בקבוצות כמו מ.ס אשדוד, בני יהודה, אשקלון ועוד ורחמים צ'קול ששיחק בכמה קבוצות בכירות בינהן מ.ס אשדוד ומכבי ת"א שני שחקנים מצויינים, בכל ליגה בוודאי לליגה הזו והשוער יוסי שקל שגם הוא הגן על שערי קבוצות בכירות בליגת העל כמו מ.ס אשדוד, בני יהודה, הפועל פ"ת ועוד..

השמות הבולטים הנוספים הם:  וורקאט גדיף, אריאל טרבלס, נתן גנון, לישי ביטון, עמירן ביטון. לזה יש להוסיף את רוב רובו של הסגל מהעונה שעברה ולכן יש לקחת את הפועל אדומים אשדוד ברצינות רבה. את הקבוצה מאמן פיני עייש שהובא למטרה אחת – ליגה א'.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך