רק בן 17 וכבר מתחזק ערוץ יוטיוב עם מיליוני צפיות

אליאור בראון אוהב כל מה שקשור בכדורגל. לשחק על המגרש, לשחק במחשב, לנתח מהלכים שהיו במשחקים גדולים וכמובן לצפות בהם' אבל בניגוד לאחרים ששומרים את דעתם לעצמם, אליאור מעלה את כל הצעדים שלו אל ערוץ היוטיוב שפתח, ובו עוקבים אחריו כבר עשרות אלפי אנשים והוא זוכה למיליוני צפיות' בימים הקרובים הוא יתמודד על תואר "היוטיובר של השנה". מחזיקים לו אצבעות!
רק בן 17 וכבר מתחזק ערוץ יוטיוב עם מיליוני צפיות

בין כוכבי הרשת האשדודים שפורצים בזה אחר זה, עלה לאחרונה אל הכותרות גם אליאור בראון בן ה-17. הוא עולה לכיתה י"ב במקיף ז' ובזמנו הפנוי מתחזק ומטפח בקפידה ערוץ יוטיוב עם מיליוני צפיות. תחום ההתמחות שלו הוא כדורגל, הוא מעלה סרטונים בהם רואים אותו משחק יחד עם חברים, מדבר על כדורגל ומשחק באקס בוקס. אם גם אתם מכורים למשחק, תוכלו למצוא בערוץ שלו את כל מה שקשור בכדורגל, על המגרש ומאחורי הקלעים.

כל סרטון שהוא מעלה זוכה לעשרות ומאות אלפי צפיות. יש לו כ-40,000 מנויים בערוץ שמקבלים עדכונים על כל פעילות שהוא עושה, וסך הסרטונים שלו כמעט נושקים למספר המדהים של 7 מיליון צפיות.

אליאור, איך הכל התחיל?
"לפני שנתיים בערך, כשהייתי בכיתה ט', פתחתי ערוץ יוטיוב והתחלתי להעלות אליו סרטונים שעוסקים בכדורגל. כבר מהסרטונים הראשונים התחלתי להבין שאנשים אוהבים את מה שאני עושה ומשם זה התגלגל. הייתי בין הראשונים שקלטו את המגמה הזו ביוטיוב".

אתה משקיע בזה הרבה זמן ביומיום?
"כן, המון. זה ממש כמו עבודה בשבילי. אני מרוויח מזה כסף בזכות הפרסומות של יוטיוב שרצות על הסרטונים ואני עושה קמפיינים לחברות שרוצות לפרסם דרכי. לפעמים משלמים לי על זה ולפעמים אני מקבל מוצרים במתנה תמורת החשיפה שאני נותן להם. לאחרונה קיבלתי אקס-בוקס ובקרוב אני אמור לקבל ערכה לבית הספר. את כל הדמי כיס שלי אני עושה משם. בקרוב אני נוסע לאילת עם חברים ואני מממן את הטיול מהעבודה שלי ביוטיוב".

יש לך המון עוקבים ומעריצים. איך הסביבה שלך מגיבה לכל זה?
"ההורים שלי מאוד תומכים בי ומחזקים אותי והחברים גם מאוד מפרגנים לי. לאחרונה בכל מקום מזהים אותי. נהיה קצת קשה להסתובב איתי כי נהייתי מפורסם".

לאן אתה עוד שואף להגיע?
"אני רוצה להגיע כמה שיותר גבוה ולהיחשף לכמה שיותר קהל. כרגע המטרה היא להגיע למאה אלף מנויים בערוץ היוטיוב שלי".

בימים אלו מתקיים במרכז הירידים בתל אביב "פסטיבל PlayCon" שהוא פסטיבל כוכבי הרשת הגדול והראשון מסוגו בישראל, אליו נבחרו להגיע כוכבי הרשת הגדולים והמובילים בארץ שיגיעו למפגש מעריצים, יתנו טיפים לקהל וישתתפו באתגרים מיוחדים שיהיו במקום.
בראון הוא בין יחידי הסגולה שנבחרו להשתתף במאורע המיוחד, יחד עם כוכבי הרשת המצליחים אנה זק האשדודית, אנג'ל ברנס, אשלי וקסמן בקשי, נועה פילטר, אנג'ל ברנס, ליגל רז, גיא TV ועוד.

אל המקום יגיעו מפורסמים רבים נוספים, כוכבי ילדים וערוצי טלוויזיה שיראיינו את הכוכבים העולים. הקהל שיגיע אל המקום קנה כרטיסים מבעוד מועד, ואף שילם כדי להשתתף במפגשי מעריצים מיוחדים עם האמנים האהובים עליו. למתחם של אליאור הכרטיסים כבר אזלו.
במהלך האירוע יוכרזו "כוכב האינסטגרם של השנה", "כוכב היוטיוב", "כוכב הפייסבוק" ועוד. אליאור מתמודד על התארים היוטיובר וכוכב הרשת של השנה ומקווה מאוד לזכות. ההצבעות נאספות כמובן דרך הרשת. אנחנו מחזיקים לו אצבעות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך