מ.ס. אשדוד: "עמדנו בכל הדרישות והסיכומים"

מ.ס. אשדוד קיבלה בהפתעה גמורה את הודעת פיפא היום בצהריים באשר להפחתת הנקודות וזאת מאחר וכבר לפני שבוע ימים הועבר 50% מהסכום המדובר וסוכם כי היתרה תשולם בתוך 10 ימים.גורם בכיר: "מדובר ככל הנראה באי הבנה, אין סיבה שניענש"
מכתבו של עו"ד יוסי גאייר מיום 01.04.15 עם העברת החלק הראשון

מהומה תקשורתית גדולה התחוללה היום בישראל עת נודע כי פיפא הורתה על הפחתת 6 נקודות למועדון ספורט אשדוד, כעונש על אי קיום פסק בוררות בינלאומי בו נקבע כי על המועדון לשלם סך של
150,000 יורו לקבוצת קאדונה יונייטד, קבוצתו הקודמת של הבלם הניגרי אפא אמברוז שנרכש ע"י אשדוד והועבר לפני כשלוש שנים לסלטיק הסקוטית. מהומה, שלכאורה נראית מיותרת לגמרי מאחר ומדובר באי הבנה גדולה, משום שכספים הועברו מאשדוד לידי הקבוצה הניגרית כבר לפני שבוע ימים (מצ"ב מסמך).

תיעוד העברת 75,000 יורו בתאריך 01.04.15
תיעוד העברת 75,000 יורו בתאריך 01.04.15

הפרשה, שנמשכת מזה שנתיים, הסתבכה עקב העובדה כי המועדון הניגרי העביר לאשדוד פרטי בנק של חשבון פרטי, והיה חשש כי הכסף שיועבר לא יגיע לייעודו. יש לזכור כי בשנים האחרונות תועדו לא מעט מיקרי "עוקץ" שמקורם במדינות אפריקה ובכלל ניגריה, ובמועדון האשדודי העדיפו להיות בצד הבטוח ודרשו מהניגרים פרטי בנק הניתנים לאימות כשייכים למועדון.

העברת החלק השני ע"ס 75,088 יורו שבוצע היום
העברת החלק השני ע"ס 75,088 יורו שבוצע היום

ואכן, לאחר שסופקו פרטי בנק נכונים, ובתיאום עם אנשי פיפ"א, הועברו 50% מהסכום המדובר, סך של 75,000 יורו לפני שבוע ימים בתאריך 1.4.15, כשסוכם כי המחצית השניה תועבר בתוך 10 ימים. בשל ההתפתחויות היום, החליט ג'קי בן זקן שלא להמתין עד לתום פרק הזמן שסוכם והעביר מחשבונו הפרטי באופן מיידי את יתרת התשלום ע"ס 75,088 (מצ"ב מסמך), ובכך השלים את מלוא הסכום שנקבע על ידי הבורר. גם על העברה זו של היום עודכנו אנשי פיפ"א והקבוצה הניגרית ובאשדוד בטוחים כי הבעיה תיפתר בהקדם "מבחינתנו מדובר ככל הנראה באי הבנה", אמר ל"אשדוד אונליין" גורם בכיר במועדון, "כשאנשי פיפ"א יבינו שמדובר באי הבנה ובכל מקרה הדברים הסתיימו בדיוק כפי שהתחייבנו אנחנו לא חושבים שיש מקום להעניש את אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך