הלן גלבר מנסה להכשיל את הסכם הגג?

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, דחה על הסף את בקשתה של גלבר לעכב את אישור הסכם הגג מחר במועצת העיר
הלן גלבר מנסה להכשיל את הסכם הגג?

חברת מועצת העיר הלן גלבר, ביקשה לדחות את הדיון הקרוב על אישור הסכם הגג לבניית 30 אלף יחידות דיור בשנים הקרובות באשדוד. בטענה שאין מספיק זמן בכדי לבחון לעומק את תוכנית הסכם הגג, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי הגיב לפנייה של גלבר ודחה את בקשתה על הסף.

ראש העיר יחיאל לסרי דחה את בקשתה על הסף

תגובת ראש העיר:
"בקשתך לדחות את דיון המועצה לאישור הסכם הגג נדחית על הסף. קיימנו בשנים האחרונות מספר לא מבוטל של דיונים בנושא דיור בר השגה לזוגות צעירים כשכל מועצת העיר לרבות האופוזיציה הביעו את רצונם לקדם מהלכים שיסייעו לזוגות צעירים לבנות את ביתם באשדוד. ועתה, משהגענו סוף סוף ואחרי עבודה מאומצת מאוד של רבים וטובים, להסכם שייתן לאשדוד את ההזדמנות לא רק לבנות דיור אלא גם את כל מעטפת החיים הנדרשת לזוגות צעירים, תעסוקה איכותית, מוסדות חינוך, תרבות, ספורט ,ונגישות תחבורתית, את מבקשת לדחות את הדיון, להקים ועדת היגוי, ועוד ועוד צעדים שכל מטרתם לעכב את ביצוע התכנית ואולי אף לסכלה.

ראש העיר לסרי לגלבר: "ניסית לפגוע בהקמת מיזמי דגל שנועדו למנף את אשדוד"

לצערי, קל לראות גם הפעם דפוס פעולה שבא לידי ביטוי בהתנהלותך כשניסית לפגוע בהקמת מיזמי דגל שנועדו למנף את אשדוד כדוגמת בית החולים הציבורי אסותא אשדוד ואת מיזם תחבורה ירוקה, וכעת את הדיור לזוגות צעירים. אני תוהה מתי תתחילי לראות את טובת העיר לנגד עינייך לפני האינטרס הפוליטי הצר שלך".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך