המשטרה עצרה שב"ח ובעל עסק באזור התעשייה בעיר

לאחר שניסה להתל בשוטרים, נעצר חשוד, 21, שוהה בלתי חוקי תושב סמוע שנמצא עובד באזור התעשייה בעיר אשדוד. יחד עמו נעצר לחקירה גם מעסיקו, 31, תושב הדרום

"אנו נמשיך לפעול ביתר שאת כנגד אותם שוהים בלתי חוקיים, אך ניתן גם דגש לאכיפה נוקשה גם כנגד מעסיקים, מלינים ומסיעים של אלו", נמסר מהמשטרה.

שוטרי משטרת ישראל ממשיכים כמידי יום בפעילות להגברת תחושת ביטחונו של האזרח בכל הקשור לאכיפת חוק הכניסה לישראל, שב"ח, ואכיפה כנגד אלו המעסיקים, מלינים ומסיעים של אלו.

שוהים בלתי חוקיים אלו מעורבים לא אחת בביצוע עבירות פליליות לסוגיהן בתחומי מדינת ישראל ולעיתים אלו אף מעורבים בעבירות הקשורות לפעילות חבלנית, במספר מקרים תוך סיוע של אזרחי המדינה בהסעתם ובהלנתם.

אתמול ערכו שוטרי הסיור יחד עם פקחי יחידת השיטור העירוני בעיר אשדוד פעילות באזור התעשייה הצפוני תוך בדיקות בעסקים ובאתרים שם אחר שוהים בלתי חוקיים. במהלך הפעילות אותר חשוד צעיר העובד בעסק לשטיפת כלי רכב ברחוב המדע. בדיקתו העלתה חשד כי מדובר בשב"ח וזה מסר לשוטרים מספר תעודת זהות, לאחר שטען בפניהם כי שכח את התעודה בבית, אך חשדם של השוטרים לא נח בשל התנהגותו הלחוצה. בדיקה מעמיקה יותר העלתה כי זה ניסה להזדהות כאחיו. החשוד, כבן 21 תושב סמוע בגזרת שומרון ויהודה, נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

השוטרים במקום איתרו גם את מנהל העבודה, בן 31 תושב חורה, שטען כי הוא רק ממלא מקום של המנהל. הוא נעצר לחקירה גם כן בגין העסקת שב"ח ובתום חקירתו נכלא.

היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של השב״ח ומעסיקו בבית המשפט ובהמשך צפוי להיות מוגש נגדם כתב אישום.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך