תקרית בין ילדים הובילה לאלימות חמורה בין מבוגרים

אדם כבול
אילוסטרציה.

מיכאל פרוסמושקין מאתר פוסטה פרסם היום את סיפורה של נערה בת 14 מאשדוד אשר התלוננה בפני הוריה כי ילד מהשכונה גנב לה את הכובע ואופניים של קרוב משפחה, ובכדי לקבל אותם בחזרה אותו ילד דרש כי תבצע מעשה מיני. ההורים המזועזים מהסיפור החלו לחפש את הילד ולפי החשד היכו אותו וגרמו לו לחבלות. לטענת המשטרה אביו של הילד הגיע מלווה במספר אנשים לביתם של ההורים של הילדה ושם החלה התקהלות ובמהלכה איימו לכאורה החשודים על אביה של הילדה בין היתר בסכינים ובכלי נשק ואף יש חשד כי חלק מהחשודים היו מעורבים בנסיונות חטיפה לאחר שניסו להכניס מי מבין המעורבים לתוך רכבם. כאשר הבחינו המעורבים בניידת משטרה, הם נמלטו מהמקום.

לאחר גביית עדויות, נעצרו 2 אחים והוריה של הילדה.

סנגוריהם של החשודים, עורכי הדין תום הלפרין ונס בן נתן, הכחישו את המיוחס למרשיהם. לטענתם, הם אמנם נכחו במקום האירוע, אך לא נקטו במעשי אלימות או שימוש בכלי נשק.

השופטת עדי אייזדורפר מבית משפט השלום באשדוד החליטה להאריך את מעצרם של שני האחים והאישה עד 2 באוגוסט. היום, בתום הדיון בעניינו של האב החשוד, החליטה השופטת אורנה סנדלר-איתן לשחרר אותו למעצר בית עד 4 באוגוסט ובתנאים מגבילים נוספים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך