אבי עייש-אלימלך, צעיר מוכר באשדוד, נמצא ללא רוח חיים בארה"ב

אבי (אבישי) עייש-אלימלך (33) היה אחד האנשים האהובים והמוכרים בקרב בני גילו. לפני שמונה שנים עבר ללוס אנג'לס, אך הקפיד לבקר בארץ ולפגוש את חבריו הקרובים. במהלך השבת נמצא ללא רוח חיים בדירתו
אבי עייש-אלימלך, צעיר מוכר באשדוד, נמצא ללא רוח חיים בארה"ב

במהלך השעות האחרונות דפי הפייסבוק מלאים בדברי הספד וכאב, בעקבות הידיעה על מותו של אבי (אבישי) עייש-אלימלך, צעיר בן 33 שנמצא ללא רוח חיים בדירתו בלוס אנג'לס. נכון לעכשיו לא ברור מה הוביל למותו, ויש מספר כיווני חקירה שמשטרת לוס אנג'לס בודקת בשעות האחרונות. בני משפחתו עסוקים בשעה זו בסידורי הטסת הגופה בחזרה לישראל, כדי שיהיה ניתן לקיים את הלוויה מהר ככל הניתן כאן באשדוד.

אבי גדל וצמח באשדוד, תמיד היה מוקף בחברים רבים שאהבו את חוש ההומור שלו ואת העובדה שהיה חבר אמת. לפני שמונה שנים אבי החליט לנסוע מעבר לים, ונחת בלוס אנג'לס, שם עבד והצליח לקבל גרין קארד. הוא הגיע לארץ לעיתים תכופות, ולפני כחודשיים היה כאן בביקור ארוך, במהלכו פגש חברים רבים ובני משפחה שלא עזבו אותו לרגע.

דבר מותו היכה בתדהמה את כל מי שמכיר את אבי, שהיה אהוב על הבריות בצורה יוצאת דופן. בני משפחתו בהלם מוחלט, ומלבד העובדה שאישרו לנו לפרסם את שמו, הם לא מוכנים בשלב הזה להרחיב מעבר לכך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך