ג׳ראפי לא ינותח

יואב ג׳ארפי שוערה של מ.ס אשדוד צפוי לחזור בעוד כחודשיים. לאחרונה התקבלה החלטה בצוות הרפואי לא לנתחו. יחליפו מול בית״ר ירושלים ביום ראשון (19.00, ״הברפלד״, ראשל״צ), ירדן קרישטול שהגיע מעכו.
ג'רפי פצוע
ג'רפי והחולצה המדממת

יואב גראפי, שוערה של מ.ס אשדוד, שידו נשברה במהלך מחנה האימונים בסלובניה, לא ינותח. כך הוחלט על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה.

היחתה התלבטות האם לנתח את ידו של השחקן, דבר שהיה מקצר את ההחלמה בשבועיים, אבל בגלל קצה ההחלמה של היד ובגלל שלא מדובר בהבדל זמן משמעותי, מה גם שצפויה פגרה, לא רצו לנתח את השחקן.

ג׳ראפי שידו גובסה אמור לשוב בערך בעוד חודשיים, אבל ייתכן כי זה יקרה עוד לפני. נראה כי בסופו של דבר השוער המצטיין, ייעדר רק שני מחזורי ליגה.

אגב אם ג׳ראפי היה מנותח, זה היה קורה בשישי. כאמור זה לא יקרה. מי שיחליפו הוא השוער השני, ירדן קרישטול, שהגיע מהפועל עכו. הוא יישחק בראשון במסגרת גביע הטוטו (19.00, ראשל״צ, ״הברפלד״), מול בית״ר ירושלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך