מזרחי: בית"ר כשהיא כועסת היא מסוכנת מאוד"

ביום ראשון (19.00, הברפלד, ראשל"צ), תארח מ.ס אשדוד ויוסי מזרחי את בית"ר ירושלים. מזרחי מודע מאוד למצבה של ירושלים ונזהר מכך. הקפטן בן זקן: "רוצים להגיע עד לגמר גביע הטוטו". הופעת בכורה לשוער קרישטול.
מזרחי עוזב
עזב. מזרחי

הנה זה מתחיל, מ.ס אשדוד פותחת את העונה. אומנם לא את הליגה רשמית, אבל את גביע הטוטו. מ.ס תארח את בית"ר ירושלים, ביום ראשון, במסגרת גביע הטוטו, בראשל"צ (19.00, "הברפלד").

על הקווים יעמוד יוסי מזרחי. מזרחי שמכיר את אשדוד תרגל 3 בלמים בהרכב. גדי קינדה התאמן לבדו בגלל עומס, אבל צפוי לפתוח. מי שיקבל את הקרדיט לראשונה, הוא השוער ירדן קרישטול, שיחליף את יואב ג'ראפי שידו נשברה וייעדר בין חודש לחודשיים. הברזילאי ז'ייל פראיבה ייבחן במשחק ולאחריו יוחלט לגביו.

מזרחי אמר לקראת בית"ר ירושלים: "תמיד לפתוח עונה חדשה זה מרגש. מחכים לזה. גם אם זה גביע הטוטו. בית"ר ירושלים שהיא כועסת היא מסוכנת מאוד. יש לה המון שחקנים מוכשרים בחלק ההתקפי. זו אינדיקציה טובה בשבילנו לראות איזו קבוצה יש לנו".

בספק למשחק. טום בן זקן (צילום: פבל)

הקפטן טום בן זקן, רוצה להגיע רחוק בגביע הטוטו. בעונה שעברה הגיעה הקבוצה עד למעמד חצי הגמר: "משחק ראשון שמצפים לו. נגד קבוצה טובה ששיחקה כמה משחקים באירופה אבל אנחנו באים לעשות הכל בכדי לנצח. אנחנו שמחים שיוסי ורוני ממשיכים איתנו. התחברנו יפה מאוד עשינו מחנה אימון מצוין. אנחנו רוצים לפחות גמר השנה בעזרת השם".

ההרכב המשוער: קרישטול, בן זקן, אלחמיד, ברדע, סילבה, ברוצ'יץ', מונד, קינדה, קורדיירו, בהייה, דוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך