שמו של רות'בארד עלה במכבי אשדוד

מכבי אשדוד מחפשת ישראלי בכיר. יתכן כי זה יהיה רוברט רות'בארט, המתאזרח, שיחליף את ג'ייק כהן שהלך למכבי ת"א. התפתחויות עשויות להיות גם עם פט קלאת'ס ואלכס צ'וברביץ'. באשדוד טוענים: "אין מו"מ עם רות'בארט". הליגה תפתח ב-8 באוקטובר.

מכבי אשדוד מחפשת שחקן ישראלי בכיר. אחד השמות שעשויים לעניין את הקבוצה הוא רוברט רות'בארט, המתאזרח, ששיחק בעונה שעברה באילת ומשחק בנבחרת ישראל.

רות'בארט, 31, 2.17 מ', מתאים מאוד לאשדוד, הן מבחינת הנתונים שלו והם מבחינת העמדה בה הוא משחק, הסנטר והוא יכול להחליף את ג'ייק כהן. רות'בארט הספיק לשחק בלא פחות מ-12 קבוצות בניהן, אילת בעונה שעברה, הפועל ת"א, נהריה, גליל עליון ומכבי חיפה, הקבוצה שאימן בעבר בראד גרינברג מאמנה הנוכחי של אשדוד. הוא שיחק גם בחו"ל בקבוצות כמו לובליאנה וראסינג פאריז. אגב גרינברג מחפש שחקנים שהוא מכיר מתקופתו בארץ, עת אימן במכבי חיפה וזכה עמה באליפות. באשדוד דחו אתמול את הטענה שיש עם רות'בארט מו"מ.

שם אחר כזה, הוא אלכס צ'וברביץ', ששיחק תחת הדרכתו של גרינברג. ייתכן שהוא זה שיגיע לבסוף במשבצת הישראלי, ייתכן בנוסף לרות'בארט. שחקן נוסף זר שמנסים לצרף הוא פט קלאת'ס, שגם הוא שיחק במכבי חיפה תחת גרינברג ונחשב שחקן ברמה גבוהה מאוד.

מנהלת הליגה הודיעה כי הליגה תפתח בשמונה באוקטובר. גביע ווינר ייפתח בראשון באוקטובר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך