"הנהג השאיר אותנו לבד בין אילת לאשדוד בלי שקל"

מקרה שהגיע לידי אתר 'אשדוד אונליין' חושף לכאורה התנהלות חמורה של נהג אגד כלפי נערות שחזרו איתו מאילת, השאיר את הנערות באמצע הדרך ונסע כשהן בוכות והמומות וללא יכולת לחזור לבית, אגד בתגובה: גרסת הנהג שונה לחלוטין

מקרה קשה ארע השבוע לנערה בת 17מאשדוד שנפשה באילת עם חברותיה ולאחר שהייתה בדרך חזרה לאשדוד באוטובוס של אגד היא הושארה עם חברותיה בתחנת הרענון ללא כסף וללא אמצעים לחזור חזרה לביתה. על פי טענות הנערה הנהג יצא מתחנת הרענון לפני הזמן שהתחייב, ואף דיבר בזלזול ובמילים לא מתאימות כלפי חברותיה של הצעירה שהיו באותו זמן באוטובוס וביקשו ממנו לעצור נוכח הנערות שרדפו אחריו, אך לשווא. למזלן של הבנות אוטובוס אחר אסף אותן לבאר שבע ומשם חזרו לאשדוד ברכבת. את החוויה הלא פשוטה שעברה פרסמה בפוסט בפייסבוק שזכה לעשרות תגובות ושיתופים.

מחברת אגד שערכו לטענתם ברור ראשוני עם הנהג מציירים סיטואציה שונה לחלוטין.

אתר 'אשדוד אונליין מביא לכם את הסיפור במלאו כפי שפרסמה תושבת העיר בדף הפייסבוק שלה, בתוספת תגובת אגד שפתחה בחקירה בעקבות כך.

"טוב אז ככה: היום, יום חמישי, 27.7.17, עלינו אני וחברותיי על אוטובוס קו 391 שיצא בשעה 15:00, מתחנה מרכזית אילת לכיוון תחנה מרכזית אשדוד. בעצירת המנוחה הראשונה של האוטובוס, בצומת חצבה, הוקצב לנו זמן מנוחה של כ-15 דקות להתרעננות. לאחר 13 דקות בדיוק (שבמהלכן היינו בשירותים וחיכינו בתור להיכנס אליהם מהרגע שירדנו מהאוטובוס) הגענו למקום המפגש ואנו רואים כי האוטובוס החל כבר בנסיעתו. התחלנו לרוץ אחריו והוא שראה הכל מבעד למראות המשיך בנסיעתו. בנוסף, חברה שלנו שהייתה על האוטובוס ואנשים נוספים זעקו וצעקו כדי שהנהג יעצור את נסיעתו. אך הנהג מנגד ממשיך בנסיעתו ללא השפעה מצד האנשים ובתגובתו אומר לה: ״תפסיקי לצעוק לפני שגם אותך אני אבעט מהאוטובוס הזה כמו את חברות שלך״. בחוסר אונים וללא טלפון או כסף ובטח שלא הציוד שלנו והמזוודות, שכמובן הכל היה על האוטובוס, החלנו במסע חיפושים אחרי הסעה כלשהי לבית. עוברי אורח ואנשים שעצרו ושהו במקום, ראו אותנו בהיסטריה וניגשו לנסות ולעזור. גם משטרה עירונית שהייתה שם ניגשה אלינו, שאלה והתעניינה ואף הציעה לנו כ-200 שקלים בנדיבותם כדי לחפש דרך כלשהי להגיע לבית. בעוד ששתיים מחברותי מנסות למצוא דרך כלשהי להגיע לבית, אני התקשרתי לשירות הלקוחות של אגד- אך כמובן- כמו הנהגים שלהם- גם הם בחוצפתם הותירו אותי ללא כל מענה. שלוש בנות, לבד, חסרות אונים, ללא כסף וללא ציוד. ואני שואלת, מה עם הנהג? לו אין בנות, אין לו לב, להשאיר ילדות בנות 17, מאחורה, בלי שום דרך לחזור לבית?

התמזל מזלנו ואדם שהיה בתחנת הדלק שבה עצרנו ראה אותנו והציע לנו לפנות לנהג אוטובוס שהוא היה עליו, כדי שנגיע עד לתחנת היעד של אותו אוטובוס, באר שבע, ומשם ניקח רכבת הביתה. פנינו לנהג המקסים שבטוב ליבו העלה אותנו לאוטובוס ואף סירב לקחת ממנו תשלום.

אני משתפת את הפוסט הזה בגלל שאני יודעת את כוחו הרב של הפייסבוק ואני מקווה מאוד שהוא יגיע לאנשים הנכונים, כדי שמצד אחד, ידעו לטפל באותו הנהג, וגם בחברת אגד שתשפר את שירות הלקוחות הגרוע ביותר שלה! ומצד שני, כדי להודות לכל אותם האנשים המדהימים שעזרו לנו ניגשו אלינו והציעו לנו פתרונות ואף כסף, וגם לאותו הנהג מקו 397 מצומת חצבה לכיוון תחנה מרכזית באר שבע שיצא בשעה 17:15".

תגובת חברת 'אגד' למקרה: "מברור ראשוני שנערך עם נהג האוטובוס מסתמנת גרסה שונה בתכלית השינוי. נהג האוטובוס בהגיעו לחצבה הודיע לקהל הנוסעים על 15 דקות הפסקת מנוחה. בחלוף 16 דקות ועוד שתי דקות יציאה איטית ממתחם עין חצבה לכביש הראשי הסבו מספר בנות את תשומת לבו של הנהג לכך שחברותיהן נותרו במתחם, הנהג בקש מהן בו זמנית להודיע לבנות שעליהן לעלות לקו אוטובוס שהיה במתחם בדרכו לאשקלון והאוטובוסים צפויים להפגש בהפסקת המנוחה הבאה בבית קמה , שם הן תעבורנה לאוטובוס שלו הנוסע לאשדוד, זאת בשל שעל פי רשיון הקו הוא אינו יכול להפר את החוק ולהסתובב במקום מסוכן תוך סיכון ועיכוב האוטובוס והנוסעים. כמו כן הוא אמר לחברות שבאם הבנות יפספסו את האוטובוס לאשקלון הרי שצפוי להגיע קו 390 בחלוף דקות מספר וזה יאסוף אותן ללא תשלום לצומת אשדוד… כמובן שהנהג שהוא ותיק בוגר ומנומס דבר באופן נאות וברור ובשום שלב הוא לא ניבל את פיו או חלילה התנהג באופן שאינו מסביר פנים.

תקופת הקיץ והחופש הגדול מתאפיינת בתנועה ערה של בני נוער אשר בעת שהם מתגודדים לכלל קבוצות התנהגותם לעיתים פרועה וחסרת רסן ונהגי אגד משתדלים לשמור על איפוק וסובלנות אין קץ ביחסם לאותם צעירים, כך או כך דומני שאין לבוא בטענות כלפי הנהג אשר פעל באופן אחראי וחוקי הגם שהנושא יבדק ויתוחקר באופן יותר יסודי במרוצת השבוע הקרוב".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך