אחרי 20 שנים סמל חדש לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד

תתחילו להתרגל לסמל החדש של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד. לאחר 20 שנים, הוחלף הסמל של המועדון. מועדון שחוגג 50 שנות קיום: "אנחנו מתרגשים לחגוג 50 שנה של עשייה, הישגים, גידול ספורטאים וחינוך למצוינות".
אחרי 20 שנים סמל חדש לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד

לאחר 20 שנים, החליטו בקבוצה הכדוריד של הפועל אשדוד, להחליף את סמל הקבוצה. אז תתחילו להתרגל לסמל החדש.

בקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, שחוגגת 50 שנים קיום, החליטו השנה להתחדש. לא רק בסגל חדש ומאמן חדש, אלא גם בסמל חדש למועדון. סמל שיתאים את עצמו לתקופה ולאחר 50 שנים, זה בדיוק הזמן לעשות זאת. בקבוצה החליטו כי הם רוצים סמל חדש, חד יותר ויפה שמתאים יותר לתקופה.

מהקבוצה נמסר: "אנחנו מתרגשים לחגוג 50 שנה של עשייה, הישגים, גידול ספורטאים וחינוך למצוינות, אגודה משפחתית שנוסדה  בשנת 1967 ועד היום ממשיכה רק לגדול ולהתעצם".

הסמל הישן. נפרדים אחרי 20 שנה.

אשדוד תתחיל את אימוניה עם המאמן החדש, אולג בוטנקו והסגל החדש של הקבוצה בתחילת אוגוסט. הזרים החדשים אמורים לנחות בשבוע הבא.ה קבוצה הציבה לעצמה מטרות ובראשן שיתוף ספורטאים צעירים מהמועדון בליגה והגעה היסטורית לפיינל פור.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך