עורך הדין האשדודי שהציל את ענבל אור מישיבה בכלא

עו"ד אבי הלוי, המוכר באשדוד כפעיל ציבור שסייע בהקמת בית החולים הציבורי בעיר, הסכים לשמש כפרקליטה של אשת הנדל"ן הבעייתית ענבל אור, שחובותיה נאמדים בחצי מיליארד שקל. לאחר שבית המשפט כבר שלח אותה לנווה תרצה, לאחר שלא שילמה לקופת הכינוס שלה סכום של 32 אלף שקל, עו"ד הלוי התרוצץ ופעל במהירות, וכבר לאחר 6 שעות היא שוחררה לביתה בשעת לילה מאוחרת. עו"ד הלוי: "אין לה כלום, ענבל נותרה חסרת כל. אני מאמין שהיא תצליח להוכיח לכולם שרוב הטענות שהועלו נגדו, אינן נכונות, חלקן שקריות ומגמתיות"

עו"ד אבי הלוי מאשדוד עלה השבוע לכותרות וכיכב בכלי התקשורת הארציים. פעיל הציבור האשדודי, שמוכר כאחד האנשים שפעלו ללא לאות לטובת הקמת בית חולים ציבורי בעיר, הסכים לייצג ללא תמורה את אשת הנדל"ן המסובכת עד צוואר ענבל אור. הוא רשם הצלחה מרשימה בבית המשפט, ובעצם חילץ אותה מבית הכלא, לאחר שישבה מאחורי הסורגים בנווה תרצה במשך שש שעות.

ענבל אור מתמודדת בימים אלה עם בעיות קשות ומורכבות בכמה חזיתות, הן במישור הפלילי והן במישור הפיננסי. לאחר שבית המשפט לקח מידיה את החברות שהיו בבעלותה, והיא הוכרזה כפושטת רגל, אור הייתה צריכה להפקיד מידי חודש סכום של 5,000 שקל לקופת הכינוס. היא לא עשתה כן במשך מספר חודשים, ובית המשפט שלח אותה למעצר. זה קרה ביום חמישי בצהריים. בשלב הזה עו"ד אבי הלוי נכנס לפעולה, הוא הגיע לנווה תרצה כדי להחתים את אור על ייפוי כח, ומשם מיהר להגיש בקשה דחופה לדיון בעניינה בבית המשפט המחוזי בתל אביב. "זה קרה מהר מאוד והבנתי שאם לא אעשה הכל במהירות, ענבל תעבור את השבת בכלא וזה היה אסון מבחינתה. הגשתי את הבקשה בצורה מסודרת ומנומקת, והשופט החליט לשחררה בתנאי שתשלם 12 אלף שקל. גייסנו את הכסף במהירות, הכסף שולם וענבל שוחררה", משחזר עו"ד הלוי.

ביום ראשון התקיים דיון נוסף, ונקבע כי אור חייבת לשלם סכום של 20 אלף שקל נוספים, אחרת היא תיאסר בשנית. גם הפעם היא גייסה את הסכום, ונותרה במעצר בית, בשל חקירת מע"מ מקיפה שמתקיימת בעניינה.

עו"ד הלוי מתאר מה עובר על אור בימים אלה: "אין לה כלום, לקחו לענבל הכל. ממצב שהיה לה מאות מיליונים בחברות שלה, ורכוש אישי בסך 60 מיליון שקל, היא נותרה חסרת כל, ללא קורת גג ורק הבגדים שלה נשארו לה. אני אומר באחריות שכל אדם סביר היה שוקל לשים קץ לחייו במצב הזה, אבל ענבל חזקה בעיקר בזכות הילדה הגדולה שלה בת ה-12, שהיא בעצם העוגן שלה בחיים. אם היא לא הייתה, אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה פה".

עו"ד הלוי ממשיך ואומר: "כבר קבעו שהיא נוכלת ורמאית, ואני אומר לך כאחד האנשים הכי קרובים אליה בימים אלה, שיש הרבה מאוד אינפורמציה שתפתיע רבים. היא לא נוכלת, היא עברה תרגיל עוקץ שריסק את החברות שלה, ובסוף כל האמת תצא לאור. עם כל המצב שלה, קבעו שהיא צריכה לשלם 5,000 שקל בחודש, בזמן שהיא חסרת כל, ועוברת מדירה לדירה של קרובי משפחה. ענבל פשוט לא טיפלה בבעיות שלה, לכן היא הגיעה למצב הזה של מאסר. אנחנו נגיש בקשה מסודרת להפחית את צו התשלומים שלה באופן משמעותי, נגיש דוחות כספיים, ואז היא תוכל לחיות כמו שצריך ולהילחם על חפותה".

מיד לאחר שהשתחררה, ענבל אור פרסמה פוסט ארוך, ובחלק האחרון שלו הודתה לעו"ד הלוי: "תודה לאיש יקר במיוחד! תודה למשפחתו היקרים! אבי היקר, לא נחה נפשך לדקה, נלחמת ודאגת, ולא ויתרת ועשית הכל כדי להציל אותי ולשחרר אותי מהמקום הזוועתי הזה ובזמן. תודה רבה עו"ד אבי הלוי היקר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך