תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 28/07/17 ועד 03/08/17
מזלות

טלה:
קוצר רוח, חוסר סבלנות ופתיל קצר יכולים ליצור מתיחות עם הסובבים אתכם. פחד מכישלון וחוסר יכולת לספוג ביקורת יוצר מצב נפיץ שיש להתנהל בו בזהירות, הפגיעה בערך העצמי ובדימוי העצמי גורמת לאגו שלכם לצאת להגנתכם ועליכם לדעת איך להשתמש בצורה נכונה עם האגו. שימוש נכון באגו יאפשר לכם לדלג מעל מכשולים ולהימנע מכעסים ועיכובים. התחייבויות שלקחתם על עצמכם לבצע בדעה צלולה או ניסיון נוסף שגזרתם על עצמכם לנסות, גורמים לכם להרגשה לא נעימה. יתכן שלקחתם על עצמכם קצת יותר מידי, וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. אם תבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם, תוכלו להתמודד עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. בעבודה: ביקורת שנמתחת ונאמרת עליכם יוצרת מתיחות ותחושת הביטחון שמקום העבודה מספק מתערערת. אצל חלקכם יש להיערך לשינויים שיכולים לכלול פיטורין או שינוי במהותי העבודה.

זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות, והדבר יכול להוביל אתכם לוויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. ותרו על אגו ועל הצורך להיות צודקים, וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. בריאות: העומס הרב שמוטל עליכם מערער את בריאותכם והופך אתכם לפגיעים יותר. הרשו לעצמכם לנוח מעט, עשו הילינג או צאו לטייל בחיק הטבע. הדבר יעשה לכם רק טוב, ויסייע בידכם להטעין מחדש את המצברים. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

שור:
השבוע יש לשוורים אפשרות נפלאה לעשות, לקדם ולהשיג את כל אשר תרצו. הקלפים מצביעים על כך שכעת אתם מחוברים לאמונה בעצמכם וביכולות שלכם לעשות ולבחור בטוב ביותר למען עצמכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר לכוח הרצון ולאמונה בצדקת דרככם, עשו והצליחו! בעבודה: פרויקט חדש או עשייה חדשה שבה אתם עוסקים, יכול לעלות יפה ולהצליח. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בכלים שרכשתם עד כה כגון סבלנות, אמונה, נחישות ועוד. ההבנה כי כלים אלו מצויים בהישג ידכם תאפשר לכם להתמודד בהצלחה מול תחושת החשש והפחד אשר עשויים למנוע או לעכב חלילה את התקדמותכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה: אל תיפול רוחכם! גם כאן- התחברות לאמונה בעצמכם וביכולותיכם היא המפתח לחזרה מהירה למעגל העבודה. זוגיות: אתם נדרשים להעניק קצת יותר תשומת לב לבן הזוג אשר לאחרונה קצת הוזנח. אלו מכם שיבחרו למצב את המערכת הזוגית שלהם בראש סדר העדיפויות יגלו כי למרות חילוקי הדעות שקיימים, עדיין ניתן למצוא מכנה משותף עם בן הזוג שנמצא לצידם. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

תאומים:
צורך בעשיית סדר במחשבות, ראש לא שקט מוביל לשינה טרופה שאינה מזינה כראוי את גופכם, חלומות לא טובים, פחדים וחששות מאיבוד שליטה, צורך בהתפכחות וגמילה מהרגלים שאינם תורמים לכם דבר. אמהות, הריון ולידה. המון אנשים מדברים עליכם מאחורי הגב. בין אם יש אמת בדברים ובין אם לא, עליכם להתנהל השבוע בצורה זהירה. להימנע מחיפזון ושאננות, ולהצטייד בחשיבה מציאותית ומפוכחת. שבוע של התפכחות צפוי לבני מזל תאומים. רבים מביניכם יאלצו להתמודד עם ההבנה שעליהם להתפכח מאשליה כזו או אחרת שמקננת בליבכם מזה זמן רב. נכון שמאוד רציתם שזה יקרה, ומאוד קיוויתם שזה יתרחש, אך לעת עתה הדברים מתעכבים. ההכרה הזו יכולה לגרום לצער או לאכזבה, והתחושה של חלום שמתנפץ קשה לכם. למרות תחושות אלו, הקלפים מצביעים על כך שעדיין לא מיציתם את כל האפשריות על מנת לנסות ולהחיות את חזונכם. מי מכם שישכיל להיעזר בסבלנות ואמונה וגם יקפיד לומר ולבצע את הדברים הנכונים, באומץ וביושר לא יצטרך לוותר על חלומו. חברים קרובים שאתם סומכים עליהם עלולים לאכזב דווקא שאתם זקוקים להם.

משפחה והורות: אחד מבני הבית (ילדים בעיקר) זקוק לעזרתכם. בקשתו אינה מובעת במילים אלא במעשים שגורמים לכם לכעוס. זו דרכו לאותת לכם שהוא זקוק לתשומת לב ולעזרה. היו קשובים לפנייתם ועזרו להם. כמו כן, אנרגיות שקשורות בהריון ולידה סובבות אתכם. אהבה, זוגיות: אתם משתוקקים לרומן חדש אשר יסעיר ויכניס מעט אנרגיה ואדרנלין לחיי האהבה שלכם. דחף זה עלול להוביל את הנשואים שביניכם לחריגה מכללי התנהגות נאותה ולרעייה בשדות זרים. עליכם להקפיד ולהיזהר לבל תעשו מהלכים אשר יסכנו את התא המשפחתי שלכם! שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

סרטן:
שבוע חיובי ניצב בפתח. הצורך לרפא את עצמכם מחלחל לתודעתכם כבר זמן רב. הקלף השבועי שלכם – הכוהן הגדול, מכוון בעיקר לריפוי רגשי ורוחני שכולל בתוכו מספר שלבים: 1. ריפוי וגמילה מהרגלים רעים 2. הימנעות מחשיבה שלילית. 3. התחברות לאמונה והתגברות על כעסים. עשיית הדבר הנכון בלב שלם, תאפשר לכם להתחבר אל היועץ הפנימי שקיים בכם. כדי שיכוון וידריך אתכם. במידה ואינכם מצליחים לעזור לעצמכם, פנו לייעוץ והכוונה של איש מקצוע. בבית: ויכוח וחוסר הסכמה עם חברים או בני משפחה חייב להתברר ומהר. התעלמות מכוונת והטמנת הראש בחול רק יחמירו את המצב. נכונות להקשבה ונטילת אחריות אישית מצידכם תוכל לשחרר אתכם מהסוגיה הזו במהירות יחסית. רומנטיקה וזוגיות: לרבים מבני מזל סרטן יש את התחושה שבן הזוג אינו עושה מספיק על מנת לשמר ולטפח את הזוגיות, והוא למעשה סומך עליהם בכל הקשור לנקיטת יוזמה וליצירת אווירה מתאימה שתוביל לזוגיות בונה. מומלץ לשוחח עם בן הזוג וללבן סוגיה זו. לרווקים: זהו שבוע חיובי שיאפשר לכם להציג את עצמכם באור הנכון. שימוש מושכל באסרטיביות ובביטחון עצמי, יקדם את מטרותיכם.

בכל מקרה, זהו שבוע נהדר לרומנטיקה, ליצירת מערכת יחסים חדשה או להתקרבות ולהתחדשות רגשית במערכות יחסים קיימות. האתגר השבועי: לדעת ולהבין שלא ניתן לחיות על עולם החומר בלבד. ועל זה אמרו חז"ל "שלא על הלחם לבדו יחיה האדם". ומכיוון שכך, באחריותכם למצוא דרכים שבהן אתם יכולים לעלות על נתיב של למידה והתפתחות רוחנית ואישית. שבוע טוב ואלוהים אתכם!

אריה:
האנרגיה סביבכם משתנה לטובה. תקופה של סיום והתחלה חדשה, היכרות/מפגש עם אדם חיובי אשר משפיע על חייכם לטובה. נתיבים חדשים נפתחים בעבורכם, ועכשיו הזמן הנכון ביותר להתחיל וליצור את העתיד בקיומו אתם חפצים. למרות הלחצים שקיימים, רבים מבני מזל אריה נמצאים בתקופה חיובית והתחושה הכללית שמפעמת בלבכם מבשרת לכם שהחלטות/בחירות שהתקבלו לאחרונה, הן הנכונות ביותר בעבורכם, והכיוון בו אתם צועדים עקב כך נראה מעודד ומבטיח. בעבודה: מעריכים את עשייתכם, ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה – תגמול ראוי לא יאחר לבוא. לאלו מכם שהחלו בעבודה חדשה, אל חשש. עשיתם את הצעד הנכון ויש לכם אפשרות נהדרת להתפתח ולהצליח. נושאים שקשורים בעבודה ובעסקים עם גורמים מעבר לים, צצים ועולים. זוגיות: זהו שבוע חיובי לחיזוק של מסגרות קיימות. רבים מבני מזל אריה חשים כי הדחפים והיצרים המיניים שמתקיימים בהם חזקים מתמיד ויש להם דחף עז לאהוב ולהיות נאהבים.

לפנויים שביניכם זהו שבוע נהדר להביא לידי ביטוי את האיכויות בהן התברכתם. קשר שהחל לא מזמן עולה מדרגה. לנשואים שביניכם, זהו שבוע נהדר לשים את המחלוקות מאחור, ולנצל את הזמן לאהבה, לפינוקים, למיסוד וליציבות שיעשו רק טוב לקשר. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, גם חו"ל נלקח בחשבון. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע נהדר ואלוהים אתכם!

בתולה:
שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים, ולמרות שאתם עייפים נפשית אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם ב"ה לממש תקווה, שאיפה ולהפוך חלום למציאות. אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה. בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם. בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי. זוגיות: כמיהה לחום, למגע גוף (לא מין), ליחס אוהב, לרומנטיקה, רצון לחוש נאהבים וחשובים למישהו. כן, אהבה זה דבר נפלא, וחבל שרבים מכם אינם מממשים את האופציות שטמונות בזוגיות.

זה לא קשה וזה לא הרבה לעשות. מעשה קטן כדי שתוכלו לטעום שוב את טעם הדבש שיש לתא הזוגי לתת לכם. לרווקים שביניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד, היות שאתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר, וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך. צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק, ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך, ואלוהים אתכם!

מאזניים:
נושא או עשייה שקרוב לליבכם ואתם מאוד רוצים לקדם, תלוי ועומד באופן בו תבחרו לפעול. שקדנות, התמדה ומסירות, הם המפתח להישגים ולעשייה מוצלחת. בעבודה: יש עייפות מסוימת שמעידה על כך שהשחיקה אינה פוסחת גם עליכם. על מנת שתוכלו להתמודד עם השחיקה, יהיה עליכם לבצע מספר דברים: 1. לארגן את פינת העבודה שלכם – נקו וזרקו דברים מיותרים 2. רישמו את כל הנושאים שבטיפולכם, וסמנו מה אתם רוצים ויכולים להיפטר או להעביר לאחרים. 3. טפלו בהרגשת מצוקה, כעס ותסכול. אם אינכם יכולים לעשות זאת לבד פנו לעזרתו של איש מקצוע 4. חפשו דרכים לגוון את שגרת יומכם כגון: פעילות התנדבותית, לימודים, סדנאות והעשרה. בבית: יש דברים שצריך לתקן, לסדר או לשפץ. אצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מבנה או בית, ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ ואחזקה של מערכות היחסים אותם אתם מנהלים עם בן הזוג, הילדים ובני המשפחה. חשוב לזכור, שתחזוקה קבועה תעזור לכם לשמר את ביתכם ואת מערכות היחסים שלכם במצב כשיר ושמיש. זוגיות: אתם כמהים לריגושים חדשים.

השגרה היא האויב מספר אחת של הזוגיות, את זה יודעים כולם. אך לצערי, לא כולם יודעים מה עליהם לעשות כדי לנצח את השגרה. אם אתם חשים שאינכם יודעים מה עליכם לעשות כדי לנצח את השגרה, אל תחששו לפנות לעזרתו של איש מקצוע שידריך, יכוון וייתן לכם את הכלים הדרושים כדי לעמוד במשימה. האתגר השבועי שלכם: להתחבר לסבלנות ואורך רוח! שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

עקרב:
צורך בהשקעה של זמן בטיפוח מסגרות קיימות. הברקה, הארה או רעיון שצץ במוחכם עשוי להצליח ולעלות יפה. למעשה, אם תתחילו לפעול ממש עכשיו, עד חודש אוגוסט תזכו לראות כיצד כל חלום יכול ב"ה להפוך למציאות. נכונותכם לקבל עזרה ממקור חיצוני עומדת במרכזו של השבוע הקרוב. נושאים שחשוב לכם לקדם ושעד עתה הם דשדשו במקום, מקבלים תפנית חיובית, ודברים מתחילים להתרחש. הכיוון אליו זורמים הדברים, חיובי יותר בעבורכם. חשוב שתדעו, שלמרות הקשיים שאתם חווים כעת, יש לכם את היכולת ואת הכוח הדרוש על מנת לקדם את עצמכם בתחום הקריירה בפרט ובתחום האישי בכלל. היו איתנים בדעתכם וזכרו שכגודל הקושי – גודל השכר. בעבודה: עזרה שתוצע לכם ממקור חיצוני תסייע בידכם לפתור משבר אמון עם עמיתים וקולגות במקום העבודה. תהליך זה יביא לשינוי חיובי בכל הקשור לקריירה ועשייה. לרווקים שביניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת, כל שעליכם לעשות הוא לצאת לדרך חדשה וליצור אותה. אם אתם מדברים על נישואין… אז קדימה שיהיה בהצלחה.

לזוגות שביניכם: זהו זמן טוב להיזכר למה בחרתם להיות ולחיות ביחד. זיכרונות נעימים יחזקו את הקשר הקיים ויעזרו לכם להילחם בשגרת היום יום. לזוגות שנמצאים במשבר, חשוב, כדאי ומומלץ להיעזר גם בגורם מקצועי, שיכול לסדר לכם את המחשבות. עיסוקים הקשורים בכלי רכב ותחבורה- תיקון, קניה, מכירה וכדומה עולים על הפרק. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!

קשת:
הזדמנות לשינוי וליציאה לדרך חדשה. חשוב להתחבר אל אמונה, אל ביטחון עצמי כלים אלו יכולים לעזור לכם לצעוד בדרך חדשה. הקלה בכל הקשור לפרנסה, הכנסה וכסף ניצבת בפתח ועליכם להיות ערניים ודרוכים כדי שלא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח. המבחן השבועי של בני מזל קשת – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת, אלוהים אוהב אתכם. בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם בישומם, ישפיעו על האופן שבו תראה עבודתכם בחודשים הבאים, הבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו"- חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה משכנתא או סיוע כספי כזה או אחר. זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את הזוגיות באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. אם תשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע אותה בגוונים נוספים. היכרות שהחלה דרך צג המחשב, מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית, היא הדרך הנכונה להיכנס לעניין. כספים: השבוע יש מזל באוויר. השקעה של סכום כסף קטן במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

גדי:
אפרוריות ושיגרה הם חלק מהחיים. רבים מבני מזל גדי חווים מצבים שבהם השגרה שנוצרה בחייהם, אינה מייצרת או מספקת להם את האושר שיספק את רצונם. דווקא במצבים בהם רוחו של האדם שפופה, עליו להשתדל להסתכל על המציאות בעין אמיתית. דהיינו: לא לנסות לייפות את המציאות, אך גם לא לנסות ליצור פרשנות שלילית אישית, אלא לקחת את הכול בפרופורציה הנכונה ולנסות להבין ולקבל את הדברים כפי מה שהם. כאשר האדם מסתכל למציאות בעיניים ומקבל אותה כפי מה שהיא, על ידי זה הוא חווה את המציאות כדבר טוב וחיובי, ועל ידי זה נוצרים אצלו רגשות טובים וחיוביים. כסף: עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכליים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם. בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר איתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. זוגיות: אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיות שלכם. תהליך זה של התקררות/התרחקות רגשית, גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה, בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!

דלי:
שבוע חיובי בפתח. המוטיב המרכזי שיאפיין את השבוע הוא הצורך בחשיבה חיובית. מחשבותיכם הן מפתח לדימוי העצמי ולרגשות שלכם. התמקדות במחשבות משמחות ומעצימות, תעניק לכם את היכולת לחולל שינוי חיובי במגוון תחומים בחייכם, אך הבולט מכולם קשור בעבודה, התפתחות מקצועית ויעוד. תוכניות ומהלכים שהתרחשו לאחרונה אצל רבים מבני מזל דלי, גזלו מכם אנרגיה רבה והעומס והאחריות שמוטלים על כתפיכם גורמים לכך שלעיתים אתם חסרי סבלנות לדרישותיהם של הסובבים אתכם. כולי אמונה שהתחברות לחשיבה חיובית תסייע בידכם לראות את הדברים באור שונה שבעקבותיו תוכלו לבצע את המוטל עליכם ביתר הצלחה. נושאים שקשורים בבריאות מעסיקים אתכם וכדאי להיות קשובים לצורכי הגוף שלכם שמאותת לכם כי הגיע הזמן לנהוג באחריות המתבקשת.

בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה, תגמול ראוי לא יאחר לבוא. יחד עם זאת חשוב לציין שעשייתכם, יכולה לגרור מבטי קנאה והסובבים אתכם. לכן חשוב להקפיד על צניעות, שתיקה וענווה. בבית: יש נטייה של דברים להתקלקל. הקפידו על תחזוקה מונעת ובצעו תיקונים כאלה ואחרים. זוגיות: מאבקי כבוד יצרו בלבכם אפאטיות זוגית, והתחושה שמה שיהיה יהיה, מובילה את הקשר שבו אתם מצויים למבוי סתום שבו שני הצדדים אינם נוהגים בהיגיון. כדי להיחלץ מהמצב הקיים, יהיה עליכם לקחת אחריות ולהוביל למהלכים ישפרו את התקשורת המילולית הקיימת. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!

דגים:
שבוע חיובי בפתח. תחושות הבלבול וחוסר הודאות שהיו מנת חלקכם בעת האחרונה מתפוגגות ונעלמות, ואיתן מוסרים גם ספקות, מחשבות ופחדים אשר מנעו מכם להתחבר לעשייה אמיתית למען עצמכם. ניתן לומר שהחלטה שקיבלתם לאחרונה הובילה אתכם לבחירה הנכונה. בחירה נכונה זו תשפיע בצורה חיובית על עתידכם. היו קשובים וחפשו את הסימנים שבדרך אשר יאשרו לכם ויעידו כי אתם בנתיב של צמיחה, שינוי והתקדמות. בבית: חוסר הסכמה כזה או אחר בין חברים, בני משפחה וידידים יצריך את התערבותכם ותתבקשו לחוות דעה, להמליץ על דרך פעולה ואפילו אף להכריע מי צודק. היו זהירים בעצותיכם ופעלו בהגינות וביושר אשר מאפיינים אתכם. זוגיות: יש לכם תחושה שהקשר הזוגי בו אתם מצויים כבר אינו מרגש אתכם כבעבר. כדי לחדש את הניצוץ שכהה, יהיה עליכם למצוא דרכים נוספות ליצירת מכנה משותף עם בן הזוג. הרשמה משותפת לסדנאות בעלות אוריינטציה רוחנית יכולה לתת לכם מענה. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך