מלגות לסטודנטים על סך מיליון ש"ח

מפעל הפיס ועיריית אשדוד, יעניקו מלגות על סך מיליון ₪ לסטודנטים ללימודי תואר ראשון לשנת הלימודים 2017-2018. האלוף (מיל) עוזי דיין, יו"ר מפעל הפיס: "אני גאה בהחלטת מפעל הפיס להמשיך את המיזם
שלט עיריית אשדוד

מפעל הפיס ועיריית אשדוד יעניקו בשנת הלימודים האקדמית 2017-2018, 200 מלגות ללימודי תואר ראשון בסכום של מיליון ₪. המלגות יוענקו לחיילים משוחררים ובוגרי שרות לאומי מאשדוד. הסטודנטים מקבלי המלגה יתרמו כ-130 שעות של פעילות התנדבותית לקהילה. כל מלגה המוענקת לסטודנט היא ע"ס עשרת אלפים ₪. חמשת אלפים ₪ הינם מכספי מפעל הפיס וחמשת אלפים ₪ נוספים מכספי עיריית אשדוד.

האלוף (מיל') עוזי דיין, יו"ר מפעל הפיס: "אנו שמחים לקחת חלק בקידום הקהילה ולתרום להצלחה של אוכלוסיות מגוונות ושילובן בחברה הישראלית. אנו מודים לעיריית אשדוד ולראש העיר, יחיאל לסרי, במיוחד, על ההשקעה העצומה באיתור הזכאים למלגות, התרומה הכספית המשמעותית, והובלת המהלך המשמעותי של תמיכה ועידוד חיילים ומשרתים בשרות לאומי, להמשך לימודים אקדמיים.

אין ספק, כי ערכים חשובים אלה של קידום החינוך, העידוד ללימודים אקדמיים, והוקרה והערכה לחיילים ולמשרתי השרות הלאומי, תואמים את ערכי הפיס."

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך