ג'ראפי עשוי להיעדר רק משני המחזורים הראשונים

יואב ג'ראפי שוערה של מ.ס אשדוד, עבר היום, שלישי, בדיקה אצל רופא מומחה. השבר בידו מתאחה וזמן ההחלמה הוא בין 6-8 שבועות. מניסיון העבר בפציעה קודמת שלו, זמן ההחלמה עשוי להתקצר. מה גם שלאחר שני מחזורים תצא הליגה לפגרת נבחרת.
ג'ראפי
ג'ראפי.

יואב ג'ראפי, שוערה של מ.ס אשדוד, עשוי אומנם להעדר בין 6-8 שבועות שהם עד חודשיים, אבל ייתכן מאוד שהוא יחזור הרבה יותר מוקדם מהצפוי ואולי יחמיץ רק את שני משחקי הליגה הראשונים.

ג'ראפי שנפצע במחנה האימונים וסבל משבר בידו, עבר היום בדיקת מומחה באשדוד. על פי הרופא הוא ייעדר כאמור בין 6-8 שבועות. עוד אבחן הרופא כי השבר בידו מתאחה יחסית במהירות, בוודאי לאחר כ-3 ימים מאז הפציעה.

בעבר פרק ג'ראפי את אצבע ידו וחשבו כי ייעדר לפחות חודש. אבל ג'ראפי חזר מוקדם מהצפוי. ההערכה שזה יקרה גם עתה. אבל מעבר לכך, הרי שהליגה שנפתחת ב-19.8, תצא לפגרה נבחרת בת שבועיים לאחר שני המחזורים הראשונים בהם תשחק אשדוד מול מכבי פ"ת בבית ובחוץ מול בית"ר ירושלים. אם הכל יהיה כשורה הוא יחזור למחזור השלישי למשחק מול קרית-שמונה בבית.

מי שיחליפו בינתיים הוא ירדן קרישטול, השוער השני של הקבוצה. קרישטול יהיה זה שיעמוד בין הקורות כבר ביום ראשון הקרוב במשחק במסגרת גביע הטוטו מול בית"ר ירושלים, שייערך בראשל"צ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך