מ.ס תארח בראשון את בית"ר ירושלים בראשל"צ

ביום ראשון (19.00) תפתח מ.ס אשדוד את משחקיה בבית ג' בגביע הטוטו מול בית"ר ירושלים. המשחק ייערך באצטדיון בראשל"צ. עוד בבית של אשדוד, האלופה מבאר שבע ואשקלון.
מ.ס תארח בראשון את בית"ר ירושלים בראשל"צ

הנה זה מגיע. משחקה הרשמי של מ.ס אשדוד בליגת העל בעונת 2017-2018. נכון, זה עוד לא הליגה עצמה, אבל זהו המשחק הראשון במסגרת גביע הטוטו. אשדוד שובצה באותו הבית עם האלופה מבאר שבע, הפועל אשקלון ובית"ר ירושלים, מולה היא תשחק.

אשדוד תארח בראשון את בית"ר ירושלים באצטדיון "הברפלד", בראשל"צ. אשדוד העבירה את משחיקה בגביע הטוטו בגלל שהמגרש בי"א, עדיין עובר הכנות אחרונות. אגב, גם בעונה הקודמת אשדוד אירחה באצטדיון בראשל"צ. ההערכה היא שעד פתיחת העונה הרשמית של הליגה, ב-19.8, מול מכבי פ"ת בבית, יהיה הי"א מוכן. אגב במשחק השני בגביע הטוטו תצא אשדוד לשחק מול אשקלון, בחוץ.

אשדוד שחזרה בימים אלה מהמחנה בסלובניה, מרוצה מההכנה במחנה. מי שהעביר את המחנה היה יוסי מזרחי, בצוותא עם רוני אוואט. השחקנים סיכמו אותו כמחנה מצוין.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך