מכה למ.ס: שבר בידו של יואב ג'ראפי

במהלך אימון במחנה האימונים בסלובניה, נפצע השוער ג'רפי בידו הימנית, לאחר בדיקה וצילום התברר כי הוא סובל משבר. החשש ייעדר כחודשיים. ירדן קרישוטל יחליפו.
ג'ראפי
ג'ראפי.

רגע לפני שמ.ס אשדוד מסיימת מחנה אימון מוצלח בסלובניה, הגיעה בשורה לא טובה מכיוון השוער הראשון של הקבוצה יואב ג'רפי, כאשר הסתבר כי הוא נפצע בידו והצוות הרפואי של הקבוצה חשש כי מדובר בשבר. לאחר בדיקה בבית חולים מקומי התברר, יש שבר.

האירוע התרחש במהלך אימון שנערך היום. כאשר בזמן היתקלות עם שחקן אחר נפגע ג'רפי בידו, השחקן שהתלונן על כאבים נשלח בליווי הצוות הרפואי למרפאה מקומית בכדי לאבחן את חומרת הפציעה וכאמור יש שבר. "בכל מקרה האבחון הרפואי המלא יתקיים בישראל״, אמרו בקבוצה.

כמו שזה נראה השוער ייעדר בין שישה לשמונה שבועות. כל זה פחות מחודש לפתיחת העונה. ג'ראפי אמור היה לעמוד כבר במשחק הקרוב בגביע הטוטו מול בית"ר ירושלים ב-30.7. מי שיחליפו הוא ירדן קרישטול, שוער המשנה שהגיע מעכו. מי שהיה השוער השני עד העונה, רועי משפתי, סיכם לעונה אחת באשדוד וקרישטול תפס את מקומו. כאמור עכשיו הוא זה שיפתח את העונה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך