זינוק במחיר: אשדוד עקפה את תל אביב בביקוש דירות להשכרה

מדד השכירות לחודש יוני מצא כי הביקוש לשכירות בדירות 3 חדרים באשדוד גבוה ב-130% מתל אביב, אך עדיין מדובר בירידה בביקוש יחסית לעבר, שכר הדירה בעיר זינק ב-10% בשנה האחרונה,
בניינים לבנים

מדד השכירות של וואלה נדל"ן ואתר יד 2 לחודש יוני מגלה כי הביקוש להשכרת דירות בעיר אשדוד הוא הגבוה ביותר מבין כל הערים המובילות.

הנתון מתבטא בכך שע"פ אתר יד 2 בבתל אביב יש 74 מתעניינים בממוצע על כל מודעה להשכרת דירת שלושה חדרים בעיר, באשדוד הביקושים גבוהים ב-130%, עם ממוצע של 172 מתעניינים על מודעה כזו.

גם כאשר מדובר בדירות שני חדרים ובדירות ארבעה חדרים, הביקוש לדירות להשכרה בעיר החוף הדרומית משאיר את העיר ללא הפסקה מאחור. על כל מודעה להשכרת דירת שני חדרים בעיר יש 78 מתעניינים, לעומת 69 בתל אביב; ועל כל מודעה להשכרת דירת ארבעה חדרים יש 128 מתעניינים בממוצע, לעומת 112 בתל אביב.

עם זאת, אף שאשדוד עוקפת את תל אביב בסיבוב, נראה כי האחרונה דווקא רשמה עליות בביקושים להשכרת דירות בחודש יוני האחרון בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד; ואילו אשדוד דווקא רשמה ירידה. והיא לא היחידה: מרבית הערים רשמו בחודש שעבר צניחות בביקושים להשכרת דירות, הבולטת בהן היא נתניה, עם ירידה של 28% בביקוש לדירות שלושה חדרים; צניחה של 23% בביקוש לדירת ארבעה חדרים; וירידה של 14% בביקוש לדירות שני חדרים.

גם מבחינת מחירי השכירות אשדוד מובילה, כשלמעשה היא העיר שמחירי השכירות בה עלו הכי הרבה בהשוואה ליוני אשתקד. על פי הממצאים, מחירי השכירות של דירות שני חדרים בעיר עלו בשיעור של 12% לעומת יוני אשתקד, ועומדים על למעלה מ-3,000 שקלים בחודש – סכום זהה לשכר דירה בדירת שלושה חדרים בפתח תקווה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך