רגע לפני ההופעה, אייל גולן התבשר שסבו נפטר

רגע לפני הופעתו של אייל גולן אתמול באמפי אשדוד, קיבל אייל ידיעה טראגית כאשר התבשר שסבו מצד אביו - שמעון ביטון הלך לעולמו - בהופעה עצמה, אייל גולן אירח את משפחתו של כוכב הסרטים טייריס גיבסון
רגע לפני ההופעה, אייל גולן התבשר שסבו נפטר

רגע לפני הופעתו של אייל גולן אתמול באמפי אשדוד, קיבל אייל גולן ידיעה טראגית כאשר התבשר שסבו מצד אביו – שמעון ביטון הלך לעולמו בגיל 92. הסב תושב אשדוד, גמלאי של המשטרה, המתגורר ברובע ו' הוא אביו של דניאל אביו של אייל גולן ושל הספר האשדודי המוכר אסף ביטון.

למרות המקרה הטראגי ואובדן הסב האהוב, אייל גולן לא ביטל את הופעתו באשדוד, ולעיני למעלה מ-6,000 צופים נתן הצגה בלתי נשכחת.

במהלך ההופעה גולן אירחאת משפחת גיבסון, משפחתו של כוכב הקולנוע, טייריס גיבסון, גולן ניפגש לראשונה עם בני המשפחה מאחורי הקלעים עוד לפני תחילת המופע, במהלך המפגש קיימו שיחת וידאו עם גיבסון, הנמצא באטלנטה והבטיחו לשלוח לו קטעים מהמופע.
בסוף המפגש, העניק גולן לבת שיילה גיבסון, לכבוד יום הולדתה ה-10 את כל אלבומיו במתנה והקדיש לה את השיר האהוב עליה 'כשאת איתו' אותו ביצעו יחד בעברית בביצוע מרגש במיוחד.

צילום ארן חן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך