ג'ראפי חזר לארץ לחתונת אחותו קרישטול פתח בשער

מ.ס אשדוד עורכת משחק אימון ראשון במחנה בסלובניה, מול קבוצת ראדומלי הסלובנית. יואב ג'ראפי שוערה הראשונה של הקבוצה, לא פותח בשער...כי הוא בארץ, בחתונת אחותו. הזר ז'ייל פראיבה, הנבחן פתח בהרכב. המשחק הסתיים בתיקו 1:1. יוסי מזרחי אמור להגיע לקראת הלילה למחנה.
ג'ראפי
ג'ראפי.

ובשער אשדוד, ירדן קרישטול. לא זו לא טעות. שוערה הראשון השני של הקבוצה, פותח בשער במשחק האימון הראשון במחנה בסלובניה, מול ראדומלי הסלובנית. הסיבה, יואב ג'ראפי נמצא…בישראל, לכאן הגיע לחתונת אחותו ויחזור למחנה בסלובניה.

אשדוד פתחה את המשחק בהרכב הבא: ירדן קרישטול; טום בן זקן, חאתם אלחמיד,  ניר ברדע, קרלו ברוציץ; רועי בקל, יובל יעקובוביץ׳, ז׳יל פראייבה, דן ביטון; אדילסון בהיה, דין דוד.

הזר הנבחן ז'ייל פראיבה מברזיל, שמגלה יכולת טובה במחנה ובאימונים שלפני, מקבל הזדמנות בהרכב, בכדי לבדוק אפשרות לצרפו כזר של הקבוצה.

המשחק עצמו הסתיים סיום בתוצאה 1:1 הסלובנים עלו ליתרון כבר בפתיחת המשחק, אשדוד השוותה מרגלי אדילסון בהייה בדקה ה-75.

בעניין אחר, יוסי מזרחי כבר יצא למחנה. הוא אמור להגיע לפנות לילה או בבוקר וכבר מחר להעביר אתה אימון הראשון שלו כמאמן הקבוצה. מזרחי אולי זמני, אבל ברור שאם הוא יפתח את העונה, יש סיכוי גדול מאוד שיישאר. מזרחי מנהלה המקצועי של מחלקת הנוער של הקבוצה לא רוצה להישאר כמאמן ראשי, אבל ייתכן מאוד שזה יקרה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך