נהג שנתפס נוהג שוב בהשפעת קוק לא ייכנס לכלא

בחור מאחורי ההגה

א', תושב אשדוד בן 30 שנתפס פעם שניה בתוך שנתיים כשהוא נוהג תחת השפעת סמים ואלכוהול, לא ייכנס לכלא ובעוד כשנה יוכל לחזור ולנהוג. כך עולה מגזר דין של בית המשפט המחוזי בלוד, בעקבות ערעור שהגיש בא כוחו החדש, עו"ד אדיר כהן, לאחר שבית משפט השלום לתעבורה בפתח תקוה גזר עליו לפני 8 חודשים, 5 חודשי מאסר בפועל ופסילה לשנתיים וחצי.

בחודש ינואר 2015, א' נתפס בשעת ערב כשהוא נוהג בכביש 40 מאשדוד לראשל"צ, תחת השפעת קןקאין וקנביס. זאת לאחר ששנה קודם לכן הוא הורשע בנהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול ונגזרו עליו 5 חודשים על תנאי, בתנאי שלא יעבור עבירה דומה.

בחודש אוקטובר שנה שעברה, סגנית נשיאת בית המשפט השלום לתעבורה בפתח תקווה השופטת טל אוסטפלד נאוי, לא הסכימה לקבל את עסקת הטיעון לגזור על הנאשם 5 חודשי מאסר על תנאי ו-11 חודשי פסילה. השופטת קבעה כי הסדר הטיעון על עבירה שניה של נהיגה תחת השפעת סמים ואלכוהול מחייבת מאסר בפועל ולכן לטענתה, הסדר הטיעון חורג משמעותית מן הענישה הראויה. היא גזרה עליו 5 חודשי מאסר בפועל, 30 חודשי פסילה וקנס של 1500 ₪.

חודש לאחר מתן גזר הדין, בא כוחו החדש עו"ד אדיר כהן העוסק בדיני תעבורה, נפגש עם פרקליט מחוז מרכז והצליח לעכב את ביצוע גזר הדין עד לקבלת תוצאות הערעור. כשהוא מצויד בתסקיר משלים של שירות המבחן, הוא הגיע להסכמה עם הפרקליטות, לפיה רכיב המאסר יבוטל ובמקומו יוטלו עליו 150 שעות למען הציבור ואף רכיב הפסילה צומצם והועמד על שנתיים.

השופט אברהם יעקוב מבית המשפט המחוזי בלוד קיבל את עסקת הטיעון החדשה לפיה ייגזרו עליו שעות של"צ ופסילה לשנתיים ולכן בעוד כשנה א' יוכל לחזור לנהוג על כבישי הארץ.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך