תורג'מן העביר את אימון רמלה

אומנם עמיר תורג'מן העביר את אימון בית"ר ת"א רמלה, אבל הוא עדיין אמור להגיע לתפקיד מאמן מ.ס אשדוד. הקבוצה העושה בסלובניה במחנה אימונים, תשחק בראשון radomlje nk הסלובנית ובשלישי נגד הקבוצה הטורקית İstanbul Başakşehir F.K, סגנית אלופת טורקיה.

עמיר תורג'מן מאמנה של בית"ר ת"א רמלה, המועמד לתפקיד מאמן מ.ס אשדוד, אומנם העביר אימון בקבוצתו הנוכחית, אבל הדבר אינו מעיד כרגע כי הוא לא יגיע למ.ס אשדוד. הוא עדיין חזק מאוד בתמונה ומועמד לאימון. ישנה כמה חילוקי דעות בנוגע לצוות המקצועי, אבל יש מי שמאמין שזה יכול להיפתר. בימים הקרובים תהיה החלטה בעניין.

שחקני הקבוצה שמתאמנים בסלובניה במחנה אימונים, אליו אמור היה להגיע תורג'מן כבר מחר, ראשון, עושים זאת כרגע בהדרכתו של עוזר המאמן רוני אוואט. האימונים על פי השחקנים ממשיכים בקצב מצוין. אבל גם בניהם הם מדברים על מי המאמן שיגיע ואחד השחקנים אמר כי הם רוצים כבר לדעת מי יהיה על הקווים בעונה הקרובה.

מ.ס אשדוד תקיים  משחק אימון ביום ראשון מול קבוצת radomlje nk הסלובנית, שסיימה במקום ה-10 בליגה הראשונה. ביום שלישי (18.7) יתקיים משחק נגד הקבוצה הטורקית המצוינת İstanbul Başakşehir F.K. שסיימה העונה כסגנית אלופת טורקיה. בין שחקניה הבולטים החלוץ עמנואל אדבאיור והמגן הצרפתי גאל קלישי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך