לויצקי חתמה לעוד עונה במכבי בן אשדוד ומונתה לקפטנית

החתמה חשובה למכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל. קטיה לויצקי, חתמה לעונה נוספת. רמלה רצתה מאוד את לויצקי, שהעדיפה להישאר באשדוד. היא תחליף את שי דורון שיצאה לח"ול, כקפטנית הקבוצה.
קטיה לויצקי
קטיה לויצקי .הק]טנית בדרך לסדרת הגמר עם הקבוצה (צילום: פבל)

החתמה חשובה למכבי בן אשדוד, אלופת המדינה בכדורסל, בסוף השבוע. הקבוצה החתימה את קטיה לויצקי לעוד עונה וזו תהיהי לה השנה השלישית ברציפות בקבוצה.

באשדוד חששו עד לפני כשבועיים שתהיה בעיה לפתוח את העונה מבחינה הכספית, אולם לאחר הרוח הגבית בעירייה, יצאו לדרך. לאחר שסגרו עם 3 זרות, אולי הטובות ביותר ששיחקו יחד בארץ, טיפאני ג'קסון, טיפאני הייז וצ'לסי הופקינס, ממשיכים בקבוצה בהחתמת ישראליות.

את לויצקי רצתה מאוד רמלה, קבוצתה בעבר. אבל היא העדיפה את אשדוד, כאמור שנה שלישית ברציפות. אגב במעמד החתימה היא גם קיבלה את תפקיד הקפטנית של אשדוד. היא תחליף את שי דורון, שיצאה לח"ול, לארה"ב ואוסטרליה, שם גם תשחק חלקית ואמורה לחזור לקראת סוף דצמבר תחילת ינואר.

בדף הפייסבוק של הקבוצה נכתב: "שבת שלום אשדודים! יש החתמה נוספת… שנה שלישית ברציפות!! קבלו את הקפטנית קטיה לויצקי שמצטרפת להחתמות החמות של קבוצתנו". באוקטובר מתחילים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך